styret
Forumsvar skapade
-
vafan lite funky lukt är väl inget att oroa sej över. alla mina grejer luktar bajs men jag luktar inte på dopm så ofta när jag använder dom.
-
centrala studiestödsnämnden
-
nänä det ska jag försöka hålla mej ifrån. 4 växlad óch ingen styrservo, känns osm att bräna runt med en pickup på den autraliensiska landsbyggden när man kör på landsvägen mellan Mörbylånga och haga.
riktigt skanky, ligger som en padda på vägen.den kommer nog få bära ett par surflass till sommarn. eller vad tar du med dej bil ner?
-
och typ 3 folkabussar
-
getwet du får helt enkelt visa dej mer på haga. det är ju här dom är på sommarn. birdsen. tyvär har även jag själv kännt mej svälfödd på den varan. men det är klart. nu när jag har gått och skaffat 245 kan man ju skaffa en stooor baslåda och hänga på mcdonaldsparkeringen kasnke göra lite ringar här och var så ska det nog bli ändring på det.
-
tur att kicki kan försvara sina påhopp på folk och sitt systemfuskande själv.
-
har kikat lite på den med. den är inget att ha inomhus alltså? är den för ljuskänslig?
-
5/3 med våtdräktsunderställ från SP dvs 2mm shorty och rätt tjock väst med integrerad huva. 4mm jävligt tajta våtpjucks och öppna vantar med diskhandskar under. det är så man är svettig när man kliver upp.
-
och därtill 3ccd om man nu ska fläska på.
-
brace your self man!
-
att kite inte är farligare än vindsurf var nog det dummaste uttalandet jag har hört på länge.
-
Men jag ahr mp3 och det äger…
hur som helst nu något nyktrare än när tidigare inlägg skrevs så är jag övertygad om att det ska vara 430 till det seglet. 460 är ju för långt.
28 cm är väl inget att förlänga.
-
itne såå billiga men .nu är alltid rätt dyra.
dock är det rätt meckigt eftersom cliche kräver skriftliga verifikationer och sånt har jag för mej. http://www.clichehosting.com/se/default.asp?wid=100&mid=0
-
det disskuterades för rätt länge sen här på konfen och det var flera som ahde tänkt som dej men då var rappt några proffs inne och tipsade om att det nog inte var så bra. jag tror tillochmed dom tog till förstärkelse ord som ”för tusan” eller nått liknande.
så nej det ska man nog inte göra dom första gångerna.