Forumsvar skapade

Sida 219 av 269
  • styret

Medlem
    3 januari, 2004 vid 18:23 som svar på: Hur kallt får det bli ?

ja det hoppas jag verkligen.
    jag hoppas på att vinden ska vara med mej och släppa ut mej en svänga imorrn med.

• styret

Medlem
    3 januari, 2004 vid 17:48 som svar på: Hur kallt får det bli ?

har du dojor, luva och nått på händerna så är 3 grader inga problem med 5/3:a

• styret

Medlem
    3 januari, 2004 vid 16:39 som svar på: Estländarna rippar

haha det borde det vara. nm 2002.
    den estländaren kan nog ett par sköna svenska svordomar sen den incidenten.

robert tog väl hans bräda och vann det heatet om jag inte minns fel.

• styret

Medlem
    3 januari, 2004 vid 13:46 som svar på: sveriges surfstolthet Bringdahl

lite sånt här.

orkar inte leta fram nån annan sida om grejerna.

• styret

Medlem
    3 januari, 2004 vid 11:24 som svar på: VARFÖR alla dessa tricks???????????

kom ner till haga. freestylebrisen kommer kring lunch på sommaren då alla babesen ligger på badstranden, fast dom bästa birdsen är ju dom som hänger på surfstranden och själva drar ut när brisen kommer.

• styret

Medlem
    3 januari, 2004 vid 00:25 som svar på: Estländarna rippar

det ligger en gammal skuthamn rakt utanför klubbhuset som ahr skördat mången freestylefenor.

• styret

Medlem
    2 januari, 2004 vid 11:26 som svar på: dräkt?

håller med föregående talare.
    jag kör med en tunn shortjohn och en väst med huva (skidsport eller surfers paradise)och 5/4 dräkt. funkar klockrent har aldrig frusit med den kombon, på händerna är det diskhandskar som gäller och om det är riktigt jävla kallt, under -10 i köldeffekt, så tar jag på mej tumvantar med öppen handflata men låter den man ligga ovanpå handen och värma, bara tummen istucken.

• styret

Medlem
    2 januari, 2004 vid 11:22 som svar på: Estländarna rippar

vi hade nån estländsk surfare över på haga en rätt lång period i sommras. antingen är priserna jävligt låga där eller så var hanen riktig jävla brat, skulle tro på det sistnämnda, med tanke på hans utrustning.
    killen seglade nog fan mer vid stenarna än mej, det vill säja inte lite.

kul att man har sån pissdator så man inte kan se filmerna. HELLVETE!

• styret

Medlem
    31 december, 2003 vid 15:27 som svar på: VARFÖR alla dessa tricks???????????

personlig utveckling.
    det är en jävligt kul grej att sätta ett nytt trick och känna att man behärskar grejerna bättre och bättre. Jag behärksar fan inte grejerna särskillt bra men dom gånger jag känner att jag ahr blivit bättre på det är det hur skönt som helst.

Sen tycker väl dom flesta människorna att det är kul att styla och få beröm om man lyckas med nått. ungefär som att det är kul att segla ifrån nån eller göra mål på fotbollsplanen.

• styret

Medlem
    31 december, 2003 vid 12:46 som svar på: nybörjartips??!

jao jao tjena tjena. där ser man.
    tobbe lärde dej inte riktigt då nä. jag ska nog läxa upp honom nästa gång vi ses. nu är han ju i fjällen och töntar sej. han och jag ska bo ihop på campingen hela sommaren.

Lycka till med kollandet och hoppas vi ses till våren då.

• styret

Medlem
    31 december, 2003 vid 10:44 som svar på: nybörjartips??!

på hagapark finns ju dels surfkurser att ta genom surfcentret direkt på stranden. sen har RAN läger där under våren där du säkert är välkommen. Länk till Rans hemsida finns här till höger.
    2003 hade GWC´s damsektion läger här med, jag vet inte om det är något återkommande och Surfers Paradise hade en clinic där nybörjare fick experthjälp och chans att testa på många olika typer av utrustning. vet inte om dom planerar något liknande i år dock.

Men framförallt en grym atmosfär som deffinitivt får dej fast. http://www.owc.nu

• styret

Medlem
    30 december, 2003 vid 21:18 som svar på: Dags att rata Billabong………eller?

ja eller så skiter man både i kläderna och det faktum att typerna finns. för man sysslar väl med typ surfing eller skateboard för att det är kul och inte för att det är alternativt vilket du verkar tycka.
    låt folk göra som dom vill så kan du göra vad du vill.

• styret

Medlem
    26 december, 2003 vid 20:33 som svar på: Vad bjöd tomten på i år då?

sprit

• styret

Medlem
    23 december, 2003 vid 21:29 som svar på: lägg in bilder på era bilar!

ähh baah! brudar är helt klart överskattat. eller iallafall att jobba för dom. jag slänger väl in en 90madras i kärran när man är ute på resa. jag kan ligga på den och eventuella fruntimmer får sova bredvid. dom behöver ju inte ligga utanför iallafall.

• styret

Medlem
    23 december, 2003 vid 13:41 som svar på: lägg in bilder på era bilar!

JAG HAR TAGIT KÖRKORT!
    så efter jul sak det ut och tittas på surfbil.

Sida 219 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA