styret
Forumsvar skapade
-
kör du windows XP eller Mac osX så är Avid´s free DV jävligt sjysst redigeringsprogram.
gratis dessutom -
ser ut att kunna bli lite på julafton här på öland med.
Ons: Sydväst, 9-12 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s.och mitt mål att kunna köra till surfet själv innan sässongens slut verkar klara sej. kom precis hem från uppkörningen med ett godkänt ryggen.
-
nu hr dwet slått över i abstinensen.
-
jag är relativt säker cirka 99% på att i tävlingsammanhang så räknas man som junior tillochmed det år man fyller 18.
-
jag ycker iofs inte det är speciellt kul att tävla heller.
kör man sen på samma vatten som Stefan och Magnus Kläppe, Markus Ljungqvist, Anna jönsson, Emma johansson, Alex och Cissi Södergren mfl så kan man känna sej rätt liten på vattnet och inse att jag itne har där att göra än, om någonsinn. Att segla runt och kolla på dom och peppa sej själv till att träna och sen ta sina första staplande steg på olika trick är tillräckligt för att jag ska bli nöjd.
en det är kul att ni är pepp jag önskar er lycka till och hoppas vi ses där då och på nätterna i mörkret och dimman.
-
nä jag varken tävlar eller kör junior.
blev 18 nu i oktober så nu är man senior efter årsskiftet.
Men som sagt, inget tävlandeför mej inte. är inte i närheten av vad som skulle behövas. -
jaså så det ska ner och loopas i mina hemvatten på SM då.
härliga tider.
lycka till. -
-
fan efteratt ha läst mitt inlägg så såg jag hur dumt det såg ut. om det var någon annan som tänkte på det så vill jag bara säja att jag verkligen inte menade något illa. bara jävligt trött och uttråkad. Det var snarare tvärtom att jag syftade på hur jävla litet det är här på öland.
Hare gött snart kommer vindarna, söndag och måndag.
-
till att börja med är det främst freestyle som ska plåtas och då kan man gå ut en bra bit och stånära. det är alltid bättre att använda ett mindre och mer ljuskänsligt objektiv på nära håll än stora mörka grejer från stranden. en uv-påse står på listan med men den glömde jag skriva.
-
det låter som en mysig klapp till sej själv.
har det blivit nått plåtat med den?själv köpte jag mej ett north Duke 5.4 2004 och en bom. som att prylfixeringen i mitt tidigare inlägg inte var tillräcklig.
-
fan du kommer ju försent. jag ahr u redan köpt julklappa till mej själv.
men okej om du nu måste veta så: en hyffsat stor vågis typ 80 liter, några segel till den i storlekarna 4.7 och neråt efter behag. några fenor både till nya brädan och till min gamla.
sen kan jag väl slänga in en e-mac en ny scanner, med negativ-tillsats och ett 300 objektiv (gärna med lite zoom 100-300 tex) till min yashica. en 3ccd dvkamera. det är allt men om du känner att du vill vara lite extragivmild så kan du väl lägga en biljett till nått trevligt surfspott under granen när du kommer med. -
jag ska kolla upp hur det kommer funka för mej att låna kameror över sommaren. annars får jag se vad det kostar att hyra kamera dom helgerna det behövs.
för oavsett om projektet blir av eller inte ska jag filma som fan hela året.