Forumsvar skapade

Sida 221 av 269
  • styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 14:11 som svar på: vintersysselsättning

eller gå ut och surfa. lördag ser bra ut och nu är ni väl lediga till julhelgen med, nån dag borde bli surfbar

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 14:09 som svar på: vidoprojekt

fan nu när flera tävlingar är spikade till sommaren så rör det till lite med kameror. det går väl att lösa men det var jobbigt. Öland och Varbergtävlingarna ska inte vara några problem att täcka in men som sagt, halmstad, abbekås och båstad kan vara svårare.

det är klart du ska vara med ola.

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 13:12 som svar på: VAD FAN BETYDER BYSKE??????

fan vad skön hemsida! haha är det att jag är uttråkad och dum i huvet eller är den verkligen kul.

100% är väl ingenting. hade det inte vart jullov hade jag kunnat räkna ut hur många procent populationen på haga park ökar varje sommar.

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 12:55 som svar på: Vill SBF döda Freestylen???

säkerligen.

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 12:34 som svar på: Vill SBF döda Freestylen???

om det handlar om att döda sporten eller att försöka dra semesterfirande till tävlingarna vet jag inte. men det sissta är nog en rätt stor anledning. Ett försök att få mycket publik til tävlingarna a´la europacupen.
    det är iofs ingen direkt utarbetad teori från min sida utan bara en ren reflektion.

men jag håller med dej

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 12:29 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

just vad jag syftade på patrikol. s19 hävdade att det inte kune erkännas som sport om man ahr en anarkistisk inställning till förbund med mera och då tyckte jag skateboard var en bra jämförelse. en av världens snabbast växande sporter och som inte har ett förbund.

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 11:08 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

så skateboard är ingen erkänd sport? trots brist på organisation. visst finns det klubbar men förbundet finns väl inte kvar? klubbarna finns ju oftast till för att mjölka pengar ur kommunen.

anarki är det väl inget fel på.

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 09:19 som svar på: Ny 5 min film i incoming katalogen på konfen

fan jag får inte bilden att rulla. ljudet funkar klockrent men resten trillskas.
    datorn är helt tömt efter service så vad behöver jag lägga in?

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 08:56 som svar på: Ny 5 min film i incoming katalogen på konfen

När vi ändå talar om redigeringsprogram kan jag tipsa om ett av dom bättre redigeringsprogramen för PC (windows XP) enligt mej.
    Avid´s free DV
    jag har inte testkört dom ”riktiga” versionerna xpress DV och xpress DV Pro men dom ser riktigt bra ut.

• styret

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:43 som svar på: vidoprojekt

vad fan händer vart tar alla medelanden vägen?

• styret

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:33 som svar på: vidoprojekt

då är du med.
    Det lär inte bli mindre hansa i år, det kan ge en intresant prägel på filmerna.

då var vi tre som var spikade. vi behöver fler. kom igen nu boys ni har ju inget vettigare för er ändå.

• styret

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:05 som svar på: Robban Haschberg

hehe rätt skoj att dom helt stöter bort nazistkopplingarna och sen betonar hur nära hans barn bor den judiska kyrkogården och illustrerar det hela med en trevlig bild.
    Och att kalla expo för extremister var kul det med.
    hoppas soppan fortsätter.

• styret

Medlem
    18 december, 2003 vid 20:50 som svar på: European Freestyle Tour 2004

bra att du är här och styr upp det olle.
    page to the people.

• styret

Medlem
    18 december, 2003 vid 20:48 som svar på: vidoprojekt

om jag inte minns fel så har du väl lite filmerfarenhet från snowboarden? eller har sommarens konstanta intag av hansa-öl förvridit alla mina minnen sen din visit i sommras?

• styret

Medlem
    18 december, 2003 vid 20:42 som svar på: Registrering av .com domän

http://www.godady.com
    tror jag gav runt 60 spänn när jag registrerade mekers.com
    tror dom tar paypal.
    subdomäner och massor av epostadresser

Sida 221 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA