swe-496
Forumsvar skapade
-
Då funkar segel runt 8,0 bra.
-
Camber är ju att föredra…
Ett sådant segel ger högre toppfart.
Storleken på segel beror lite på hur mycket du väger och vilken typ av bräda du ska köra. -
Känner mig riktigt taggad inför helgen…..
Ska bli kul att stå på startlinjen igen efter 2års uppehåll.
Känner mig tränad och redo igen…..
Ses i Långedrag…. -
Tjena Mac….
Det bidde Lorch och KA segel från SurfUnique…. 12,0 – 11,0 och 9,5 med master..Sugen som f-n igen.. -
-
Jag ska definitivt köra. Sugen som f-n efter 2 års uppehåll från tävling överhuvudtaget. Var tvungen att prioritera annat..
Ska även vara med i SWT igen. Har tävlat många år innan dess. Ledsnat lite på tävling. Men nu är suget tillbaka.
Nu väntar jag bara på leverans att prylarna jag har beställt. De ska komma vilken dag som helst.Surftarmen värker……..
-
Har inte MSvC nummervästar att köra med som de alltid har gjort?
-
Shit vilken tunn nedhalstamp……*S*.
1mm hål……………… -
Varför inte använda sig av det förträffliga sättet att skicka med postförskott?
Det är säkert för båda parter….. Visst det kostar lite, men man slipper att bli lurad.
Man kan ju öppna det direkt på posten och kolla så att det är rätt. -
Vafan Per. Har du stått på brädan i år??
-
Köp en slang med stor diameter. Skär ett rakt snitt längs med slangen. Se till att det är helt rakt. Kräng slangen ut och in. Skär av till rätt längd. Borra hål och skruva dit med en bricka så funkar det kanon….Lite billigare än Da Kine men lite mindre bekvämt. Körde det när jag seglade raceboard.
-
swe-496
Medlem14 maj, 2003 vid 01:57 som svar på: Galleri från träningslägret finns på SBF:s hemsidaTillägg till Jimmys angående medlemskrav för att tävla. Medlemskap i en klubb ansluten till ett distriktseglarförbund.
-
Kom till Fituna istället. Verkar kunna bli bra imorgon Lördag…..
-
Jag tycker att rockerkurvan ser riktigt snabb ut………..NOT!!!!!
Har dock inte byggt nåt eget ännu men vet iaf att det inte e snabbt att ha en sån rockerkurva.
Plan från aktern ser ut att vara riktigt långt…….