Forumsvar skapade

Sida 132 av 132
  • swe-496

Medlem
    20 november, 2000 vid 00:15 som svar på: önskar tips om billiga resor

Jag ska dit 4/1-01 – 5/2-01. Köpte en reguljärbiljett för 5800:- Men det e ju en öppen biljett förstås. Kul om ni kunde höra av er. Ska möta upp med min tjej där. maila på [email protected]

Hur länge hade ni tänkt stanna?

• swe-496

Medlem
    20 november, 2000 vid 00:11 som svar på: Segelval

Ok då kan ju ha koll på allt. Eller hur Erra………..

• swe-496

Medlem
    19 november, 2000 vid 14:21 som svar på: Segelval

Jag körde 7,7 8,7 och 10,5 förra året. Det var helt ok. Jag använde 7,7:an 3 gånger på tävling förra året. Det känns som om 8,7:an och 10,5:an användes mest. Största seglet förra året var Gaastra på 10,9 och Neil Pryde hade ett på 10,9 också om jag minns rätt.

• swe-496

Medlem
    1 november, 2000 vid 14:03 som svar på: Racegrejor + annat säljes

Sorry la annonsen på fel ställe

• swe-496

Medlem
    13 juli, 2000 vid 23:58 som svar på: Lättvindsslalom brädor??

Har kört både F2:s XL och har en egen XXL. Båda brädorna planar tidigt. Gillar dem skarpt. Lätta att gippa.

• swe-496

Medlem
    16 juni, 2000 vid 23:35 som svar på: SBF

Ja du får tävla i lokala tävlingar utan att vara medlem i SBF. Men du får inte delta i någon nationell regatta så som Svenska Cupen. Vare sig i racing eller freestyle/Wave. Det du får i SBF är att du får tävla i nationella och internationella tävlingar samt deltaga i träningsläger. I medlemsavgiften ingår det även en olycksfallsförsäkring som gäller vid träning och tävling samt vid resor till och från dessa. Vart tror du B.Dunkerbeck o de andra WC-deltagarna har fått sitt segelnummer ifrån? Vad är det som är så fel att försöka värva medlemmar till förbundet? Det e väl bara bra om vi blir flera medlemmar. Ensam är svag-Flera är starka. Ganska logiskt va? Och du, sist men inte minst Brädseglarhandboken HAR kommit. Ju fler vi är, (=flera olika kontakter inom olika branscher) desto större chans kan man ha till att få en sponsor av förbundet.

Hoppas att även du kommer till insikt.

• swe-496

Medlem
    16 juni, 2000 vid 23:22 som svar på: SBF

Håller med Bosse helt och hållet

• swe-496

Medlem
    6 juni, 2000 vid 15:48 som svar på: viktväst

Viktväst är totalförbjudet i Svenska vindsurfingtävlingar. De som har det i vindsurfingsammanhang är de i världscupen

• swe-496

Medlem
    31 maj, 2000 vid 17:17 som svar på: Tävling-fråga!!

OCH vem e intresserad av du inte kan ställa upp i Hönö pga att någon stackars krake i din släkt blir fängslad för lång tid framöver…………..ha ha ha ha ha.

• swe-496

Medlem
    4 maj, 2000 vid 18:13 som svar på: resa med segel

Är det segel av monofilm så mår inte seglet så bra av att vikas. Tanken är bra dock.
    SWE 496

• swe-496

Medlem
    28 april, 2000 vid 09:16 som svar på: Bil stulen

Tack för det Kenneth.

• swe-496

Medlem
    28 april, 2000 vid 07:33 som svar på: Bil stulen

Nej ingen utrustning stulen som tur är.

Sida 132 av 132
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA