Forumsvar skapade

Sida 132 av 132
  • swe-496

Medlem
    20 november, 2000 vid 00:15 som svar på: önskar tips om billiga resor

Jag ska dit 4/1-01 – 5/2-01. Köpte en reguljärbiljett för 5800:- Men det e ju en öppen biljett förstås. Kul om ni kunde höra av er. Ska möta upp med min tjej där. maila på [email protected]

Hur länge hade ni tänkt stanna?

• swe-496

Medlem
    20 november, 2000 vid 00:11 som svar på: Segelval

Ok då kan ju ha koll på allt. Eller hur Erra………..

• swe-496

Medlem
    19 november, 2000 vid 14:21 som svar på: Segelval

Jag körde 7,7 8,7 och 10,5 förra året. Det var helt ok. Jag använde 7,7:an 3 gånger på tävling förra året. Det känns som om 8,7:an och 10,5:an användes mest. Största seglet förra året var Gaastra på 10,9 och Neil Pryde hade ett på 10,9 också om jag minns rätt.

• swe-496

Medlem
    1 november, 2000 vid 14:03 som svar på: Racegrejor + annat säljes

Sorry la annonsen på fel ställe

• swe-496

Medlem
    13 juli, 2000 vid 23:58 som svar på: Lättvindsslalom brädor??

Har kört både F2:s XL och har en egen XXL. Båda brädorna planar tidigt. Gillar dem skarpt. Lätta att gippa.

• swe-496

Medlem
    16 juni, 2000 vid 23:35 som svar på: SBF

Ja du får tävla i lokala tävlingar utan att vara medlem i SBF. Men du får inte delta i någon nationell regatta så som Svenska Cupen. Vare sig i racing eller freestyle/Wave. Det du får i SBF är att du får tävla i nationella och internationella tävlingar samt deltaga i träningsläger. I medlemsavgiften ingår det även en olycksfallsförsäkring som gäller vid träning och tävling samt vid resor till och från dessa. Vart tror du B.Dunkerbeck o de andra WC-deltagarna har fått sitt segelnummer ifrån? Vad är det som är så fel att försöka värva medlemmar till förbundet? Det e väl bara bra om vi blir flera medlemmar. Ensam är svag-Flera är starka. Ganska logiskt va? Och du, sist men inte minst Brädseglarhandboken HAR kommit. Ju fler vi är, (=flera olika kontakter inom olika branscher) desto större chans kan man ha till att få en sponsor av förbundet.

Hoppas att även du kommer till insikt.

• swe-496

Medlem
    16 juni, 2000 vid 23:22 som svar på: SBF

Håller med Bosse helt och hållet

• swe-496

Medlem
    6 juni, 2000 vid 15:48 som svar på: viktväst

Viktväst är totalförbjudet i Svenska vindsurfingtävlingar. De som har det i vindsurfingsammanhang är de i världscupen

• swe-496

Medlem
    31 maj, 2000 vid 17:17 som svar på: Tävling-fråga!!

OCH vem e intresserad av du inte kan ställa upp i Hönö pga att någon stackars krake i din släkt blir fängslad för lång tid framöver…………..ha ha ha ha ha.

• swe-496

Medlem
    4 maj, 2000 vid 18:13 som svar på: resa med segel

Är det segel av monofilm så mår inte seglet så bra av att vikas. Tanken är bra dock.
    SWE 496

• swe-496

Medlem
    28 april, 2000 vid 09:16 som svar på: Bil stulen

Tack för det Kenneth.

• swe-496

Medlem
    28 april, 2000 vid 07:33 som svar på: Bil stulen

Nej ingen utrustning stulen som tur är.

Sida 132 av 132
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA