swe-496
Forumsvar skapade
-
Jag ska dit 4/1-01 – 5/2-01. Köpte en reguljärbiljett för 5800:- Men det e ju en öppen biljett förstås. Kul om ni kunde höra av er. Ska möta upp med min tjej där. maila på [email protected]
Hur länge hade ni tänkt stanna?
-
Jag körde 7,7 8,7 och 10,5 förra året. Det var helt ok. Jag använde 7,7:an 3 gånger på tävling förra året. Det känns som om 8,7:an och 10,5:an användes mest. Största seglet förra året var Gaastra på 10,9 och Neil Pryde hade ett på 10,9 också om jag minns rätt.
-
Sorry la annonsen på fel ställe
-
Har kört både F2:s XL och har en egen XXL. Båda brädorna planar tidigt. Gillar dem skarpt. Lätta att gippa.
-
Ja du får tävla i lokala tävlingar utan att vara medlem i SBF. Men du får inte delta i någon nationell regatta så som Svenska Cupen. Vare sig i racing eller freestyle/Wave. Det du får i SBF är att du får tävla i nationella och internationella tävlingar samt deltaga i träningsläger. I medlemsavgiften ingår det även en olycksfallsförsäkring som gäller vid träning och tävling samt vid resor till och från dessa. Vart tror du B.Dunkerbeck o de andra WC-deltagarna har fått sitt segelnummer ifrån? Vad är det som är så fel att försöka värva medlemmar till förbundet? Det e väl bara bra om vi blir flera medlemmar. Ensam är svag-Flera är starka. Ganska logiskt va? Och du, sist men inte minst Brädseglarhandboken HAR kommit. Ju fler vi är, (=flera olika kontakter inom olika branscher) desto större chans kan man ha till att få en sponsor av förbundet.
Hoppas att även du kommer till insikt.
-
OCH vem e intresserad av du inte kan ställa upp i Hönö pga att någon stackars krake i din släkt blir fängslad för lång tid framöver…………..ha ha ha ha ha.
-
Är det segel av monofilm så mår inte seglet så bra av att vikas. Tanken är bra dock.
SWE 496 -
Nej ingen utrustning stulen som tur är.