wakenils
Forumsvar skapade
-
jepp
verkar vara en aning tanigt med vind dock…va e de med att när man reser bort så kommer vinden hit??
-
@Mat 434697 wrote:
Ja, massor. De uppdaterar varje dag, berättar om tävlingen som pågår samt lägger ut bilder http://www.snowkitingworld.com/
/Mat
nice! tackar
-
grymma bilder, finns det fler?
-
det är nog bäst du håller dig söder om hallandsåsen där snön är mer sällsynt
-
en god jul blir det bara om det blåser i Beitostölen men det får vi hoppas på, så god jul då!
-
ser riktigt gött ut de där!
krya på dig virena! -
@jezaja 433346 wrote:
Gött med pics nils, nu får du ta och köpa dig en riktig torrdräkt som håller 🙂
En pyro som julklapp till sig själv kanske? Kommer bli fint med surf i mellandagarna!funderar på det, fast jag e rätt bitter på såna där dragkedjor nu…
-
är det förklaringen till att den ser deformerad ut? för att de mäter med centimeterprecision?
-
Några fler…
1. Pannkakan
2. Det var mycket snurr i det här hoppet har jag för mig
3. Satt den? -
var nån som ringde när jag höll på o svara på ditt sms sen glömdes det bort… får jaga tag i en ny våtdräkt innan nästa session… uppehållet sammanfaller praktiskt nog med lite tentor men nästa onsdag borde jag vara ute på vattnet igen!
hasse, mina 20 minuter på vattnet idag räcker för att slå dina 40cm puder
var är bildbevisen förresten? jag tror du sitter hemma o glor på tv och skolkar från surfet -
…
surfabstinensen stor?
-
Så nu har jag trollat ihop en 5-linors, patenterad o klar…
-
hehe, får ta med en kniv o påsklämma till morgondagens föreläsningar så man har nåt att pyssla med…
-
Jag trodde du skulle skriva att du avslutat ditt steffo-konto… vilken besvikelse
Så du förverkligade tillslut idén… finns 5-linorsvarianten att beställa också?