Forumsvar skapade

Sida 131 av 131
  • wakenils

Medlem
    13 juni, 2006 vid 20:50 som svar på: gbg ikväll
    Svinet wrote:
    WakeNils wrote:
    Jag är sugen på att flyga lite, vart funkar det idag?
    /Nils
    Jag drar nog nu. Vart drar vi*?
    Askimsviken blev det för mig och där var det gott om kitare
  • wakenils

Medlem
    13 juni, 2006 vid 10:27 som svar på: gbg ikväll

Jag är sugen på att flyga lite, vart funkar det idag?
    /Nils

• wakenils

Medlem
    2 september, 2005 vid 17:30 som svar på: Upphittad hängsele Falkenberg

Var ute en kort stund i mörkret fredagen, på lördan var jag ute en sväng på morgonen och en sväng mitt i det värsta regnet på kvällen. På söndagen var det en kort morgonrunda.
    Spenderar den mesta tiden med att starta, få kastfall eller bara forslas in till land av vågorna. Att surfa ut igen går dock bra!
    Apropå hängsele, är det samma som används till kite och windsurf? Det får nog komma en helg med ostlig vind innan jag får tid att kroka i en sån.
    Såg en kite utanför skreabaren på lördagen strax innan 17, mitt på söndagen såg jag en surfare som seglade från spriten och förbi bryggan o tillbaka kanske var du det.

• wakenils

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 14:08 som svar på: Upphittad hängsele Falkenberg

Jag seglade fredag, lördag o söndag. Var inga andra ute samtidigt.
    Har ingen sele så den har jag inte tappat, därimot så knäckte jag min fena vilket avbröt söndagsseglingen.

Sida 131 av 131
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums wakenils

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.