walle
Forumsvar skapade
-
SS e bra ja!
OceanRodeo e också bra grajjor, testade för vinterbruk sedan länge.
-
Ja visst e et mycket snack men det e inga tomma ord! och jag gör/kommer på en del bra saker också …eller?
Jag försöker få er att förstå ett det inte är någon ”space-tec” vi håller på med utan att mycket kan man göra själv
ganska lätt dessutom!Nu e det så att jag jobbar mellan 06.00-17.00 mån-fre och har 3 barn + en ”fru”(ej gifta
) att underhålla och vill hinna med att själv åka då det blåser här uppe i småland…Jag sover inte mer än 5-6timmar varje natt men tiden räcker inte riktigt till ändå

Jag gör också en och annan bräda men tänkte hinna med att göra ett par leashar till våren…
Skickar med en bild på en av mina olika swirvlar + lite 5:e lina grejjor:

-
Jag kommer bygga en helt i rostfritt, håller så länge jag lever…, bara nån kan ansvara för den på Gotland…
-
Då har vi värmt upp vattnen åt dig, sticker ner den 3:e…
-
nudisterna blev nog impade av den mastodont-bommen

-
fy faen va kallt… jag e trött på snön nu så det blir Fuerte i stället

-
Hur varmt/kallt var det i vattnet?
e det bra priser på våtdräkter? -
Ja eller 14-17
eller 10-14-17
eller 9-12-17
eller 7-9-12-14-17
eller 9-12-16…
-
klipp av den – lägg ex: ett sopskaft av trä under – smörpapper – bladder – smörpapper – och stryk med strykjärn så smälter du i hop den!

Enkelt!
men är det för lång bit du tar bort så kan du behöva klippa av andra änden med, och göra samma sak…, annars drar den snett.
-
Svar till:
jepp sant.. faen två pettrar på en tråd. haha..
[/ QUOTE ]
Fiiint namn
tur det inte var nån Peter…
(Peter gör man i näsan och Petter heter man…)
-
Neeeeeej!
den e inte värd 89:-försök hitta en beg trainerkite i stället, eller en ny för ca 1000-1500:-
-
vi åker ju v.10 men det vet du nog…
-
Lisa åker vet jag, Stockolm? , Gotland och Gamleby