walle
Forumsvar skapade
-
walle
Medlem14 december, 2004 vid 04:29 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!Svar till:
wtf varför kommer jag inte in på ftp’n?
[/ QUOTE ]
e du kiteboardåkare? annars går det inte
-
Svar till:
Har du slutat jobba Walle?
[/ QUOTE ]
snart….Nej då, tog bara ledigt i dag(Lucia på dagis)
-
Svar till:
En komplett brädbyggarguide där ni förklarar allt från början och vart man får tag i material, hur man kan bygga ugn, rockertable, vakuumpump, lackbox.mm vore helt suveränt
Bra initiativ!
[/ QUOTE ]
det kommer… om nån månad. -
Svar till:
Seriöst…. vad skall du ha ugnen till. Är det inte lite onödigt? Eller får du kortare härdningstider då?
[/ QUOTE ]
man får an starkare konstruktion…
inget måste men en klar fördel!Sedan om man kör med förimpregnerat så är värmen ett måste, härdar inte annars

-
walle
Medlem13 december, 2004 vid 08:23 som svar på: Ska bygga en egen bräda, vilket träslag är best?Svar till:
jag har tänkt att bygga en egen bräda i trä. Vilket träslg är best? någon som provat att bygga en? Tips?
[/ QUOTE ]
Fasen… jag tror vi har missat poängen med den här tråden!?
Frågan var ju inte vilket träslag som var bäst utan vilket träslag som var BestDet träslag som är Best är ju Balsa! som i ”Best Pro Balsa” brädan ju

-
Svar till:
ja en plankstek sitter ju aldrig fel…
[/ QUOTE ]
ska du ha en? -
Svar till:
Va faan….. skall du steka plankorna?
[/ QUOTE ]
japp, bättre smak då! -
Det var lite varmare….
Men det e ju alltid kul att se på fina hojjar
-
440st va inte så många…i sommras var det över 1000st i kortege här i Västervik

(jag var bara tvungen
) -
walle
Medlem12 december, 2004 vid 23:57 som svar på: Ska bygga en egen bräda, vilket träslag är best?Svar till:
3 kg bara? låter lite för en ren träplanka.
[/ QUOTE ]
Tre lager 3.2 mm limmade med polyuretanlim och lackad med båtlack. 150 x 40 cmlåter inte bara ”lite”, det låter omöjlgt

-
Svar till:
ska du odla hash i den där ella?

[/ QUOTE ]
ssssshhhh!
nej dom dör nog i värmen

-
Svar till:
Finns en jävligt bra film snutt som visar när en kille bygger en kitebräda någon annan som sett den? Skall försöka hitta länken igen visar allt från början till slut med vacum och allt lättare att se det live liksom.
[/ QUOTE ]
det e nog ”DC” du menar:
http://www.dckiteboards.neptune.com -
Svar till:
Hej igen patrik, vilka är dom 10 bästa kitarna i sverige? Jag är nyfiken….
[/ QUOTE ]
inte jag! -
Grattis får man väl säga!

…det där måste ha höjt marknadsvärdet ordentligt på en grå EH kite