walle
Forumsvar skapade
-
Svar till:
tycker det skulle va svårt o styra skitn? kanske inte blir svårare än griller.
[/ QUOTE ]
förra vintern när jag körde om isjakterna på skridskor så var det också svårt att styra, man åkte mest med i dom farterna… -
Svar till:
Självklart jag är på om det så bara är en 1cm !!!
[/ QUOTE ]
Vad har hänt ”biorno”?
Varför e du aldrig inloggad? -
Svar till:
köp nu för fan en inflatable
[/ QUOTE ]
Så vida du nu inte ska kånka runt halva fjällvärlden med kiten på ryggen så är, enligt mig med, inflatable det bästa valet! -
Svar till:
Svar till:
snabbare, tidigare planing, battre grepp, allt med kovkav ager.
platta bradaor ar for absolut plattvatten only.
[/ QUOTE ]
Samre pop, den ”klibbar” fast i vattnet men visst finns det fordelar med det som du namnde men varfor skulle det gora bradan snabbare, inte for att jag inte tror pa dig men jag skulle garna vilja ha en forklaring???
[/ QUOTE ]
Du kommer att få testa några sköna brädor med olika mycket/lite konkav från ”Old village” när du kommer hem…
mycket hemliga saker på g i smålandsskogarna

-
tror säkert nån kan hjälpa dig…
Men då måste du skriva vad du vill ha!Märke/tillverkare och årsmodell!
-
Jag har nog fel!
Dom jag såg, vid ”tjurudden” i somras, gick inte att justera upp så mycket(enligt han som ägde dom) men det kanske berodde på att det var tjocka pads på brädan!?
men jag gillar skarpt att det är så enkelt att dra åt/släppa

-
Svar till:
Problem med att hitta en bra bindning…funderar på Martin experience M1…nån som har erfarenhet av dom..verkar lite stötkänsliga, o e de stora nog för skor i detta vinterland
[/ QUOTE ]
Har sett dom i ”action” och dom verkar bra…
skönt att kunna ändra om man vill sitta tajt eller löst under åkning
MEN dom e på tok för små!!! går inte att justera upp så dom passar med skor utan att modda
-
Svar till:
Jag använde två-komponents lim…funkar svin bra…slipade som fan och satte på det sen, sitter som berget
[/ QUOTE ]
det e just det om man vill ändra på dom eller köpa nya pads… då e det bättre med tejp!
och det sitter garanterat! -
Varför tror ni dom solar tuttarna då?
För att ingen ska se på dom eller? -
TACK för lite skön film
, det behövs i mörkret… -
fäst dom med dubbelhäftande tejp!
Men det e ganska stor skillnad på tejp och tejp… köp inget skit utan kör med typ ”3M” eller nåt annat bra fabrikat!
-
Svar till:
Svar till:
Det blåser i Perth varje dag, varje dag, rippas det…
[/ QUOTE ]
Kul att man har tre tentor den narmste tiden…..

Det suger javligt stor fet pung att sitta har i WA o forsoka plugga nar sjobrisen trycker pa
[/ QUOTE ]
Stebe, det e mycket bättre här!
8-9m/s, strålande sol…och 4 grader ”varmt”

-
Dra med familjen till nån varm och blåsig ö i stället, det ska jag i feb eller mars!

Man e ju less på det här landet efter den här sommaren… -
så länge kanten e tunn så spelar det inte så stor roll…
En tunn rund kant greppar lika bra som en kantig, enligt mina erfarenheter!
-
Svar till:
Riksgränsen, Vassijaur, Torneträsk kan rekomenderas.
se http://www.kiteflame.se för fina bilder från fjolårets kite tripp. Eljest så har vi hela Bottenviken att leka på, med fina isvägar som gör det möjligt att starta mitt ute på ”havet”……….[/ QUOTE ]
Kan ni inte ordna nån tillställning uppe hos er under vintern/våren?
Jag släpar med mig några Östgötar på vägen upp då