walle
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Ser grymmt bra ut och ser fram emot testkörning!

Hoppas på en riktigt blåsig höst/vinter bara…men det har ju börjat bra iaf.[/ QUOTE ]
du får den nästa vecka! håll ut
-
Alltså:
eftersom att den roterar så slipper man att mittlinorna tvinnar sig…
läs mer om det på: http://www.peterlynnkiteboarding.com och klicka er till deras ”Spinning swivel spreader” min funkar lika dant fast jag har en shackel på!
bilderna e tagna med min mobil… och på bilden e inte spreaderbaren färdig…(det är den nu) den e inte svetsad och saknar ”öronen”
-
Svar till:
Hej!
Någon som har något bra tips på yrke?
Jag tycker att man jobbar jämnt som
det ser ut just nu.[/ QUOTE ]
Bankrånare!
Ett jobb som både innebär att åka snabbt med bil och leka med skjutvapen
Sen e det ju bra arbetstider med, banken e ju bara öppen mellan 10-15!!!
Det räcker nog att ”jobba” 2-3 gånger om året för att få stålarna att räcka till

-
Svar till:
Svar till:
kommer man in på ftp´n? (här på steffo…)
[/ QUOTE ]
klicka på länken bara
ftp://ftp.steffo.nu/[/ QUOTE ]
oj då det var fel länk jag hade.
-
bättre spots och framförallt bättre vindar här nere…
så det e bara att köra 8-10mil för er

-
gogga
och
metallifred
kommer att få äran att testa den…samt att jag kommer att skicka upp 2-3 stycken till kitesweden.se så får dom dela ut dom i norr…
Fungerar allt bra, vilket jag e ganska säker på!, så kommer den att finnas för övriga i sverige i vinter/vår…
tyvärr så e jag fortfarande utan egen dator men kommer att slänga upp en bild på ”spreaderbaren” så fort jag får hem datorn…
-
Svar till:
Dessutom har de (Lidl alltså) den inte längre. Det var ett tillfälligt erbjudande, som kanske kommer igen, eller kanske inte…
De på deras kundtjänst vet i alla fall inte./Rasmus
[/ QUOTE ]
lidl i västervik har den… kanske för att det e tunt med drakåkare här

-
Svar till:
Nä fan, tänkte inte på det där med schakel. Det funkar ju inte för mig. Annars låter det najs.
[/ QUOTE ]
Det hela är ganska enkelt… det är alltså en ”vanlig krok” och en inbyggd shackel på ovansidan( eller undersidan, eller sidan… eftersom att den hela kan rotera
)Det kommer att sitta en enkel release mojjäng av svarvad ”special plast” som gör att man enkelt kan frigöra sig på samma sätt som en ”winchard” shackel.
Men till skillnad från den så kommer min modell inte att lösa ut av misstag lika lätt!!!
Jag kommer upp med lite bilder så fort jag fått tillbaka min egna dator….
-
Svar till:
stenigt å jevvligt?
[/ QUOTE ]
nej jevla fiiiint!
i hela viken varierar djupet från knädjupt till ca 2m…
bara stenigt längst in i viken och mot ena landsidan, men där åkar man inte endå
helt klar ett av Sveriges bästa plattvattenspots, plattvatten i alla åkbara riktningar

-
kan bara hålla med

-
faen… loggas ju bara ut när man ska lägga in en annons ju

steffo har ju blivit kass nu