walle
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Var du eller nån annan ute i viken idag ? Hur funkade det med alla badande, antar att det var tjockt me folk på stranden ? Skulle ju tyvärr bli soligt o fint imorrn så alternativet får väl bli udden igen. Där har man ju bara 67st tallar, vassa stenar o rötter,offshorevind o 4m2 stenrös att launcha på.
[/ QUOTE ]
Jag tror att det kommer va fullt I Varamon i morron…

Vi kommer att köra i Hallmare, vi gör en fuling och sticker dit tiiidigt och riggar några kites= okuperar 30m2 av stranden

Det ska blåsa sned sidvind i hallmare och åt ”rätt” håll(snett mot bryggorna för er som varit där) så vi kommer inte störas så mycket av badare, dom håller till uppvind om oss

Dessutom så e de inte så mycket badande längre i Hallmare för dom flesta väljer andra bad/stränder som e närmare!
I morron kommer Jag,Fredrik, Lisa, Erik (med två polare), Johan och Daniel(nybörjare…) att åka där

så om nån av er vill komma ner så är ni välkomna!det ska blåsa 7-9 hela dagen och va fin fint väder!
ring om ni undrar över nåt:
070-3236703 -
ska försöka komma ner och försöka hoppa högt
-
Svar till:
Är det västligt så är det Varat som gäller det vet du Walle.. ska du på söndag dit hämta upp mig på vägen, jag kommer att vara aningens berusad.
[/ QUOTE ]
V= Walle i varat!
och jag hämtar upp! -
Svar till:
Jag e inte omöjlig att hänga på en liten tripp till nåt
blåsigt ställe! Annars blir det nog Varamon på söndag, om
det blåser fin vestlig vind![/ QUOTE ]
Fiiiin västlig och jag kommer upp! men bara i västlig
-
Svar till:
halmare, söndag.. hmmm…
jag är troligen på om det finns nån att åka med[/ QUOTE ]
dom sa just att det ska blåsa FRISK Sv = optimalt i Hallmare
(SMHI:s superoptimistiska prognos: Sön: 6-10 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
)Var för övrigt där i dag, med en ny kille, och det blev i alla fall några vändor… skönt efter veckor utan surf!
-
Svar till:
Skulle vara kul att som någon tillverkar kunde göra genomskinlig kite, som vindsurfingsegeln.. typ med Slingshots design, där de stora enfärgade ytorna var genomskinliga.. hade nog varit kick ass coola..
[/ QUOTE ]
Challenger hade ju det på sina 02:or om jag inte har fel…
men eftersom att ingen har det längre så var det nog inte så bra… lite tungt kanske? -
Vad säger ni om Söndagen? ser faktiskt riktigt bra ut för hallmare…
annars lockar Öland då med… nån som vill med på Lördag? -
Svar till:
Naish satsar nu på ungdomar så att man får rätt träning ifrån början. Seth kommer att forsätta på vattnet senare i utbildningen vi efterlyser nu vilken typ av cert detta kan bli frågan om nivå -4 kanske?

[/ QUOTE ]
snacka om att bli hjärntvättad…bebisen kommer ju på allvar tro att Naish e bra grejjor när den blir stor ju, otäckt tycker jag
-
häng på ner till Öland i stället!!!
Jag, och tre nybörjare, åker dit om prognosen ser bra ut i morron… -
Svar till:
Surf 4 av 4 dagar i 12 till 16 vindar…
Imorgon blir det mofa…
Ha det ses om 10 dagar.
mvh Bohn & Fredo
[/ QUOTE ]
tror inte på er… ni ljuger! -
svårt att göra själv då…? nae!
-
ring mig om nån vill åka neråt (skåne/öland), jag e på!
070-3236703