walle
Forumsvar skapade
-
Svar till:
*hehe* grattis tror jag : ) men faen du måste köra med leash i fortsättningen, barn och kite funkar inte så bra dom första 8-10 åren…
//Pan
[/ QUOTE ]
…i fortsättningen blir det leash!
Det var den tredje(två killar innan…2 och 4år) och det funkar faktiskt bra med barn, har en förstående kvinna
som inte vill ha mig hemma med SVÅR kite-abstinnens
-
låter kanske tjatigt men ”Dark Rider” är en BRA sele!

-
Svar till:
snyggt det är ju rena HAJK när du sätter i gång. antar att du inte provat den i verkligheten
The one who isn´t living on the edge is using far to mutch space[/ QUOTE ]
Nej ! Har inte provat den i verkligheten(på vattnet), jag har bara provat att hänga upp 250kg och lösa ut i olika vinklar och det funkar bra!!Jag vill påpeka att detta INTE är något som ”vem som hellst” ska/bör ge sig på utan man bör kunna endel om svetsning, material och kunna svarva/fräsa.
Mitt ”hemmabygge” gjorde jag mest för att se hur den funkar och om den är skön att köra med!
Är jag nöjd med den så kommer jag troligtvis att köpa en ”riktig” från Slingshot…
Det enda jag tycker e lite dumt på den är att kroken är lång
men det kan man ju bygga om
-
e de EH som ligger bakom den me? (…wave
) -
Känner du ingen som jobbar på någon industri?
på många ställen innom tillverkningsindustrin används olika plaster som glidskenor/slitdetaljer!
Där kan du säkert få lite gratis eller billigt…
och dom har oftast i olika färger
Men vad jag vet/tror så ska du ha en plast som INTE är fet eftersom ett det då kan bli problem att få fast den.
-
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,483636,00.html
fan… hoppas de e okej med dom (och kiteprylarna!) -
ingen som testat???
inte ens ni teamåkare?
finns den i Sverige då?(förutom min
)
-
Kanske behövde kyla ner sig efter Brunotti festen…

och börjar det blåsa e de ju bara att skicka upp kiten!