Forumsvar skapade

Sida 183 av 212
  • walle

Medlem
    1 maj, 2004 vid 08:42 som svar på: Domsand Vättern i östliga vindar

Vad hjälper det när det inte BLÅSER… mad.gif

Nä nu får det va slut på vindtorkan tycker jag!
    Det ser ut som om det kommer in varmare väder och vind i veckan!!!
    Om det blåser funderar jag på att ta ledigt någon dag i veckan, Ons eller Tors, och i så fall dra ner till Öland för en dag… nån som hänger på?

• walle

Medlem
    1 maj, 2004 vid 08:19 som svar på: —————-EH-KITES——————

Svar till:

oooh shit kan eh kites se in i framtiden åxå (2004-05-30)

[/ QUOTE ]
    EH kan allt!, de e mer än bara en kite… cool.gif grin.gif

• walle

Medlem
    1 maj, 2004 vid 07:24 som svar på: Värsta kite dagen hittils nästan!

Ok…
    tråkigt! Jag lider med dig. frown.gif

Hoppas att den kommer tillbaka eller att du hittar nån BRA deal på en ny/beg bräda.

Nästa gång får du ha med en gummi båt som du kan använda till att hämta brädorna med grin.gif

/Walle, (Utan vind på flera veckor frown.gif )

• walle

Medlem
    1 maj, 2004 vid 07:01 som svar på: Värsta kite dagen hittils nästan!

Tänkte precis fråga det, varför inte bodydragga efter brädan???

Kanske svårt om man inte ser den men man måste veta ungefär var den ligger eller?

bara det blåser ok så är det ju lätt att bodydragga.

• walle

Medlem
    30 april, 2004 vid 18:34 som svar på: Trevlig Valborg alla Surfers!

No wind i METROPOLEN Gamleby! (som vanligt…) men en trevlig va(ö)lborg har vi i alla fall grin.gif
    Ta det lugnt och ha inte kiten för nära elden!

• walle

Medlem
    30 april, 2004 vid 03:32 som svar på: brädköparedags!

Svar till:

Walle jag håller på o styra upp lite brädor till teamet… känt märke till vrakpris…

[/ QUOTE ]
    …najs grin.gif
    då väntar jag på det!

• walle

Medlem
    30 april, 2004 vid 03:30 som svar på: brädköparedags!

Jag har den… grin.gif

• walle

Medlem
    29 april, 2004 vid 19:30 som svar på: FUCK La Roxa!!!

Det ser inget vidare ut… MEN!!! på vädret sa dom att en front kunde närma sig från sydost vilket betyder vind smile.gif
    Om det är så att den orkar sig hitåt så drar jag och möter upp den på Öland grin.gif

Men vi får se vad prognosen säger i morgon eftermiddag…

Jag jobbar halvdag i morron frown.gif så om ni hittar någon positiv prognos så ring gärna på mobilen för att pigga upp grin.gif

• walle

Medlem
    29 april, 2004 vid 14:48 som svar på: FUCK La Roxa!!!

Bra ring mig efter 21.00 och före 22.30
    eller före 19.30 grin.gif
    Blev det komplicerat nu? grin.gif

(ska släpa mig till gymmet mellan 20-21)

• walle

Medlem
    28 april, 2004 vid 19:52 som svar på: La Roxa!!!

…annars ber vi bara Jonas åka före grin.gif
    skogshuggning grin.gif grin.gif

• walle

Medlem
    28 april, 2004 vid 19:50 som svar på: kiteboardskylt…

jo LITE vind… tongue.gif
    …Men den rastas dagligen grin.gif

eh.jpg

• walle

Medlem
    28 april, 2004 vid 19:47 som svar på: kiteboardskylt…

det var så lite!
    du får gärna ha den för mig smile.gif

• walle

Medlem
    28 april, 2004 vid 19:46 som svar på: La Roxa!!!

Jag såg ett reportage om Wake på TV för 2-3år sen då åkte dom efter en bil på den där ”kostigen” vid kanalen grin.gif

Men det vore mera hardcore att kitesurfa på Götakanal cool.gif
    fast om man ser till hur vinden har varit dom senaste dagarna/veckorna så lutar det nog mera åt att åka wake frown.gif

• walle

Medlem
    28 april, 2004 vid 17:25 som svar på: kiteboardskylt…

tror du vi har någa jävla vind här uppe…?
    mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif

• walle

Medlem
    28 april, 2004 vid 03:27 som svar på: OBS!!! NYA fartkameror på E22:an…

Ja det går att åka i Västervik också men för just kiteing är Hallmare överlägset!

Sida 183 av 212
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA