walle
Forumsvar skapade
-
Kanske kan ordna en bräda… i nödfall har jag en Wakeboard med stroppar
-
Svar till:
krom eller metall e visst inte lika hållbart så man får ha betydligt tjockare laminat och därmed något högre vikt, men spela roll.. …coolare bräda får man leta efter
jag skulle gärna bygga en genomskinlig i typ polykarbonat (typ okrossbart plexiglas)… se lite fiskar o skit
/Johan
[/ QUOTE ]
Det har ju inte SÅ stor betydelse om det inte håller lika bra eftersom att hållbarheten på själva brädan uppnås med kolfiber/glasfiber…
Det är ju bara själva yttåligheten som minskar och vad gör det när man har coolaste brädan på stranden?
-
Det vore ballt att få tag i chrome laminat…då blir dom ju coolare än Brunotti brädorna

Kolla här för bilder: http://www.airforce-boards.de….
-
…du behöver fortfarande kolfiber/glasfiber…
Man bygger som vanligt fast man slipper meckandet med kanterna, du får perfekt ytfinnish med en gång och det blir en tåligare bräda! -
Ja det är det.
en del använder det till undersidan och en del på båda sidor!
Det blir enklare att bygga med det OCH superstarkt
-
Hör med:
essaplast.se/
dom har även ”FOREX” som är som divinycell, vissa brädbyggare använder det i stället… vet inte vad skillnaden är eller OM det är någon. -
Jag tänkte skicka i väg ett mail till någon tillverkare men de e ju alltid krångligt att köpa som privatperson

Kolla med: produktma.se
eller
dalalaminat.se -
Okej då… men om vi hoppar över det där med svenskar, vart e bäst då???
-
Habo= bästa spoten på hösten i världen
-
…ganska likt Småland vid den här tiden på året
-
Det blåste tokmycket på morgonen här hemma(Gamleby) så eftersom att jag var ensam så trodde jag det blåste för mycket…
när det lugnade ner sig lite så åkte jag utåt men väl ute i Hallmare var det lite FÖR bra väder, strålande sol och blå himmel…+5-+6grader mot +1grad hemma
vilket gjorde att det inte blåste lika mycket där…det var som vanligt att det blåste bra ända tills man var färdigriggad då var det som att trycka på en knapp så försvann nästan vinden