Forumsvar skapade

Sida 190 av 212
  • walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 21:42 som svar på: Vår kollektionen ute nu!!!!!!!!!!

cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif

• walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 21:20 som svar på: Linköpingsgänget!

grin.gif de e klart jag har…

• walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 21:14 som svar på: Linköpingsgänget!

Kanske kan ordna en bräda… i nödfall har jag en Wakeboard med stroppar grin.gif

• walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 19:09 som svar på: Brädbygge…

Svar till:

krom eller metall e visst inte lika hållbart så man får ha betydligt tjockare laminat och därmed något högre vikt, men spela roll.. …coolare bräda får man leta efter

jag skulle gärna bygga en genomskinlig i typ polykarbonat (typ okrossbart plexiglas)… se lite fiskar o skit

/Johan

[/ QUOTE ]
    Det har ju inte SÅ stor betydelse om det inte håller lika bra eftersom att hållbarheten på själva brädan uppnås med kolfiber/glasfiber…
    Det är ju bara själva yttåligheten som minskar och vad gör det när man har coolaste brädan på stranden? grin.gif

• walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 17:24 som svar på: Brädbygge…

chrom9.jpg

• walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 17:23 som svar på: Brädbygge…

Det vore ballt att få tag i chrome laminat…då blir dom ju coolare än Brunotti brädorna smile.gif
    Kolla här för bilder: http://www.airforce-boards.de…. grin.gif cool.gif

• walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 17:15 som svar på: Brädbygge…

…du behöver fortfarande kolfiber/glasfiber…
    Man bygger som vanligt fast man slipper meckandet med kanterna, du får perfekt ytfinnish med en gång och det blir en tåligare bräda!

• walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 16:15 som svar på: Brädbygge…

Ja det är det.
    en del använder det till undersidan och en del på båda sidor!
    Det blir enklare att bygga med det OCH superstarkt cool.gif

• walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 15:40 som svar på: Brädbygge…

Hör med:
    essaplast.se/
    dom har även ”FOREX” som är som divinycell, vissa brädbyggare använder det i stället… vet inte vad skillnaden är eller OM det är någon.

• walle

walle

Medlem
    16 mars, 2004 vid 15:12 som svar på: Brädbygge…

Jag tänkte skicka i väg ett mail till någon tillverkare men de e ju alltid krångligt att köpa som privatperson mad.gif
    Kolla med: produktma.se
    eller
    dalalaminat.se

• walle

walle

Medlem
    15 mars, 2004 vid 04:32 som svar på: Var åka efter sommaren???

Okej då… men om vi hoppar över det där med svenskar, vart e bäst då???

• walle

walle

Medlem
    14 mars, 2004 vid 11:38 som svar på: Var åka efter sommaren???

Habo= bästa spoten på hösten i världen confused.gif

• walle

walle

Medlem
    14 mars, 2004 vid 07:18 som svar på: Las Terrenasville Deluxe Extravaganza (bilder)

…ganska likt Småland vid den här tiden på året grin.gif

• walle

walle

Medlem
    13 mars, 2004 vid 17:22 som svar på: årets första…

400… grin.gif
    Men det ser bra ut i Hallmare inför veckan och nästa helg om man kollar windguru

• walle

walle

Medlem
    13 mars, 2004 vid 17:18 som svar på: årets första…

Det blåste tokmycket på morgonen här hemma(Gamleby) så eftersom att jag var ensam så trodde jag det blåste för mycket…
    när det lugnade ner sig lite så åkte jag utåt men väl ute i Hallmare var det lite FÖR bra väder, strålande sol och blå himmel…+5-+6grader mot +1grad hemma confused.gif vilket gjorde att det inte blåste lika mycket där…det var som vanligt att det blåste bra ända tills man var färdigriggad då var det som att trycka på en knapp så försvann nästan vinden mad.gif

Sida 190 av 212
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA