walle
Forumsvar skapade
-
Det blir RIKTIG kiteboarding på Söndag
-
Vad säger ni om helgen då?
…eller fryser ni
-
du verkar inte förstått vad pyron e för nått…
det är en ”skaldräkt” alltså en tunn nylon overall som man själv bestämmer hur mycket man vill ha under!
Jag har haft min i ett år nu och den ser ny ut!!!
dragkedjan ÄR kanon, liksom hela pyron
Jag har kört med den ofta på sommaren med eftersom jag inte har någon hel våtdräkt, alltså använt den ordentligt, och jag har inget att klaga på.
Det viktigaste är bara att klä sig rätt under -
Har ni snö i LKPG?
hur mycket?
är ju hemma nu så jag kan dra upp till er… -
de e bara fejk han e radiostyrd… det är ju en docka och linan e ju antenen
-
Söndag som det ser ut nu…
-
Svar till:
hur svåra är freerider att vattenstarta?
brukar väl vara så att ju högre AR desto svårare att vattenstarta, eller?[/ QUOTE ]…starta den på land så blir den inte blöt
-
Svar till:
Töntig logo…
[/ QUOTE ]
…oj då!!! en ANONYM som skrev det
nu e de ju så att sidan inte ligger uppe ännu och jag ville inte ha en helvit sida så länge…PUCKO.
registrera dig
-
Svar till:
hehe walle hur ser den blå/gula ut för dig eftersom du inte vill ha den?…själv siktar ja på en grå 14…eller som andra val en röd/vit
[/ QUOTE ]
den gula färgen ser lite brun ut i hop med den blå, i mina ögon…, och man vill ju inte ha en bajsbrun kite
-
Jag vill ha min 14 i Röd/Vit…om det går annars e de inte så noga, färgblind som man e

men helst inte den som är blå/gul eller vad det nu är för färg mer än blå
-
Givetvis e en 12:a roligare än en 18 men det måste ju blåsa då med…
-
tackar!
Tanken är att få dom som vill testa att gå kurs…
det är allt för många som testar på egen hand och det brukar ju inte sluta så bra
Bäst, för oss som kajtar nu…, vore nog om det inte blev några fler kajtare!
Men eftersom att det här är bland det roligaste/häftigaste man kan göra så lär nog fler och fler vilja testa och då är det nästan våran plikt att försöka se till så att dom får rätt start och inte skadar ANDRA och sig själva…
Vi, i alla fall jag, vill inte ha förbud mot kiteboarding på Svenska stränder… -
japp!
det är ALLTID bättre väder, mer sol, på ostkusten. -
Varför inte en sommar på Gotland?
funkar verkligen i alla vindriktningar
BRA party
BRA väder
BRA brudar
samt både VÅGOR och plattvatten
…kommer faktiskt inte på nåt bättre ställe som funkar i alla vindar, har jag fel?