Forumsvar skapade

Sida 125 av 125
  • yann

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:59 som svar på: Surf imorgon 25/8? Åka från GBG?

    Svinet, vad blev det för bräda? Göran eller Nord?

  • yann

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:47 som svar på: Surf imorgon 25/8? Åka från GBG?

    Hmm, bevakar Onsalamätaren ett tag till. Annars får jag väl lugna mig tills imorgon.

  • yann

    Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:16 som svar på: Surf imorgon 25/8? Åka från GBG?

    Ingen som tror att Torkelstorp kommer att funka ikväll redan? Med lite vilja kan man tro det enligt DMI. Hursomhelst är jag nog där efter jobbet imorgon!

  • yann

    Medlem
    18 augusti, 2005 vid 07:24 som svar på: Oprövad (?) spot i Göteborg

    Ni kommer väl tillbaka till den här tråden och rapporterar? Kan tyvärr inte följa med eftersom jag sitter fast på jobbet. Med tanke på hur mycket folk det var i Askim sist hade det vart najs med en ny spot.

  • yann

    Medlem
    2 augusti, 2005 vid 09:12 som svar på: Nordbräda?

    Om du är ute efter en fish tycker jag att du först ska kolla in Görans Sivertssons sortiment. Han har precis fått in 60 brädor till sin nyöppnade butik i Särö, bland annat massa fina fishar. Då får du en bräda som du garanterat är ensam om i Sverige. Ring honom på 0 – 7 – 3 – 7 – 2 – 3 – 8 – 0 – 5 – 6

  • yann

    Medlem
    27 juli, 2005 vid 15:23 som svar på: Vill köpa surfbuss

    Tack för svaren, jag har redan köpt en.

  • yann

    Medlem
    9 juni, 2005 vid 12:23 som svar på: Vågsurfa i Danmark

    Kolla in Windguru – Klitmöller för vågprognos och WannaSurf för spot-info.

  • yann

    Medlem
    3 juni, 2005 vid 14:20 som svar på: nybörjare ålder

    Svar till:


    Va fan kan du skejta och inte är toksvag så ska du nog kunna lära dig surfa -se till att ha tålamod bara, inlärningskurvan är löjligt flack. Är själv 29 och har precis fått smak för skate. Vatten är mjukare än betong, men betongen rör mindre på sig – you do the math

    [/ QUOTE ]

    Jag tror iofs aldrig att han sa att han kan sk8ta.

  • yann

    Medlem
    23 maj, 2005 vid 11:43 som svar på: Surf i Dk!

    Har bara varit där en gång men fick supercleana vågor i Vorupör till höger om piren. Kolla upp prognosen på http://www.windguru.cz innan bara. Där kan du även se våghöjd (välj klitmöller, Vorupör finns inte i listan). Lycka till!

  • yann

    Medlem
    11 maj, 2005 vid 13:17 som svar på: nybörjare ålder

    Jajamen! Det är flickvännens Diverse Minimal 7.2 som jag fick låna. Var desperat efter vågor smile.gif Är det ok om jag lägger dom på yann.hervy.nu ?

  • yann

    Medlem
    11 maj, 2005 vid 09:50 som svar på: nybörjare ålder

    Det beror på hur mycket du har hållit på med andra brädsporter. Själv är jag 29 och började surfa för lite drygt två år sedan men hade 20 år med skate och 10 år med snowboard i ryggen. Väl uppe på brädan var det inga problem men det är att komma upp som är det svåra, placering av fötter, läsa vågor, paddla och sånt. Vill påstå att skateboard är det som hjälp mig mest eftersom man har en känsla för transitions. Har du ingen erfarenhet av brädsporter blir det tufft eftersom surfing nog är den sporten med högst inlärninströskel av alla sporter. Men det är väl värt att försöka. Ta några lektioner till att börja med!

Sida 125 av 125
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums yann

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.