zoolander
Forumsvar skapade
-
är det ok för er om jag använder min kjol utanpå? eller e det lite för töntigt?
-
zoolander
Medlem12 augusti, 2004 vid 10:45 som svar på: Vi har bil till Frankrike typ 16 aug – häng på!!mmm.. man blir ju sugen
-
det är ju som att ha en overall när man åker pulka.. känns inte konstet! men nya modet är väl att ha shortsen utanför.. precis som nya modet för tjejer är att ha kjolen utanför jeansen
-
precis va jag såg på tv mä!
blir nått idag? -
en självklar jämförelse.. f1 med kite.. windsurfing är mer som en gammal lada från kommunisttiden(inget illa ment mot bergman)
-
jag undrar varför ni har shortsen utanför våtdräkten? är inte det som att äta kååla med papper eller kn***a men kondom. det blir liksom kaka på kaka..
-
zoolander
Medlem11 augusti, 2004 vid 18:12 som svar på: Kitesurfing i Cabarete el Hua Hin i några månader!men kolla mina bilder så ser du att stranden är ca 100m bred i huahin och som sagt så går inte thaiisar till stranden.. dom tycker att bleka människor är mycket vackrare
-
där kan man ju köra.. men kanske inte om man har lite vett innanför eftersom att där ligger, just nu, en miljon solbadare
-
fan det är ju du ja laur och fi om ett halvår!
-
det går ju att köra änna bort till mynningen..
nu kan ju fan teamrövhål ångra att dom har infiltratörer och förrädare som avslöjar secret spots! undrar whos the rat?
-
det ä
r ju det som är det roliga!!!!!!!!!! -
asså, han den här hugo.. han e så jävla snygg.. mmmm vattnas i munnen