zoolander
Forumsvar skapade
-
ja just det.. liftass e helt otroligt bra.. han kan säkert förklarar hur dom fungerar igen? och jag är lite nyfiken på -04orna.. vilka nya material dom har kommit med.. dom lär ju i alla fall va helt otroliga
-
vadå tidigt eller.. 12??
-
alla kites e dåliga. satsa på längdåkning istället.
-
jag har varit där.. det fanns en del 80-tals vindsurfing i hoian och lite mer 90tals i nha trang.. jag rekomenderar nah trang.. det flöt iof runt bajstollar i vattnet.. men stranden va lång och fin och snubben som ägde centrat va sjysst! vinden va bra.. jämn runt 7-8 m/s i april. norra vietnam gillade inte jag.. det va fint men man blir trött på alla tempel och så.. + att människorna i norra va jobbiga som fan.. du kommer att bli lurad.. men det e ganska gött party i nah trang..
lycka till! jo om du drar till nah trang måste du käka på cyclo cafe.. de e gott mos
-
zoolander
Medlem3 september, 2003 vid 12:03 som svar på: Ny rekord i Hang Time !!! 13.2 sekunder af Adam K.en gång kändes det som att jag hade hängtajm på ca 1 minut! slå d ni
-
köp en bil då för fan.. hur gick det med kiteträningen igår?
pöss -
ser kässt ut nu! de ble nog inge
-
jag tror att jag drar dit nu.. men det känns som om det kommer att bli ensamt!
-
men haha.. nu får ni regn.. kan ni gott ha eftersom inte nybörjarjag fick följa med
-
zoolander
Medlem1 september, 2003 vid 14:38 som svar på: Attention kitesurfare i lund eller runt omkring!det är mer eller mindre exakt 10 km till habopung från där du bor.. annars e det jö JiPä eller näset men det är ju litta längre. ta buss 139 till lomma.. byta sen till 132 mot bjärred.. woalla du är i regninga och vindfria habo!
-
hehe.. om dom e avslitna ska du nog va glad om dom överhuvudtaget läker ihop av sig själv. men en operation sitter väl aldrig helt fel?
-
kolla kite säljes.. där finns en OR – pyro.. verkar bra!
-
män ditt kioskmongo! svara när man ringer dådå.. jag vill jö mä