Forumsvar skapade

Sida 158 av 169
  • zoolander

Medlem
    3 september, 2003 vid 21:31 som svar på: Dålig kite?

ja just det.. liftass e helt otroligt bra.. han kan säkert förklarar hur dom fungerar igen? och jag är lite nyfiken på -04orna.. vilka nya material dom har kommit med.. dom lär ju i alla fall va helt otroliga

• zoolander

Medlem
    3 september, 2003 vid 21:28 som svar på: upp tidigt till habo imorgon?

vadå tidigt eller.. 12??

• zoolander

Medlem
    3 september, 2003 vid 17:21 som svar på: Dålig kite?

alla kites e dåliga. satsa på längdåkning istället.

• zoolander

Medlem
    3 september, 2003 vid 13:24 som svar på: Vietnam???

jag har varit där.. det fanns en del 80-tals vindsurfing i hoian och lite mer 90tals i nha trang.. jag rekomenderar nah trang.. det flöt iof runt bajstollar i vattnet.. men stranden va lång och fin och snubben som ägde centrat va sjysst! vinden va bra.. jämn runt 7-8 m/s i april. norra vietnam gillade inte jag.. det va fint men man blir trött på alla tempel och så.. + att människorna i norra va jobbiga som fan.. du kommer att bli lurad.. men det e ganska gött party i nah trang..

lycka till! jo om du drar till nah trang måste du käka på cyclo cafe.. de e gott mos

• zoolander

Medlem
    3 september, 2003 vid 12:03 som svar på: Ny rekord i Hang Time !!! 13.2 sekunder af Adam K.

en gång kändes det som att jag hade hängtajm på ca 1 minut! slå d ni

• zoolander

Medlem
    2 september, 2003 vid 12:18 som svar på: Kite i malmötrakten idag?

köp en bil då för fan.. hur gick det med kiteträningen igår?
    pöss

• zoolander

Medlem
    2 september, 2003 vid 12:17 som svar på: Torrdräkt?

dacon.biz

• zoolander

Medlem
    2 september, 2003 vid 12:00 som svar på: Kite i malmötrakten idag?

ser kässt ut nu! de ble nog inge

• zoolander

Medlem
    2 september, 2003 vid 11:44 som svar på: Kite i malmötrakten idag?

jag tror att jag drar dit nu.. men det känns som om det kommer att bli ensamt!

• zoolander

Medlem
    1 september, 2003 vid 14:39 som svar på: wave session borrby

men haha.. nu får ni regn.. kan ni gott ha eftersom inte nybörjarjag fick följa med grin.gif wink.gif

• zoolander

Medlem
    1 september, 2003 vid 14:38 som svar på: Attention kitesurfare i lund eller runt omkring!

det är mer eller mindre exakt 10 km till habopung från där du bor.. annars e det jö JiPä eller näset men det är ju litta längre. ta buss 139 till lomma.. byta sen till 132 mot bjärred.. woalla du är i regninga och vindfria habo!

• zoolander

Medlem
    1 september, 2003 vid 14:22 som svar på: ont i foten

hehe.. om dom e avslitna ska du nog va glad om dom överhuvudtaget läker ihop av sig själv. men en operation sitter väl aldrig helt fel?

• zoolander

Medlem
    1 september, 2003 vid 12:42 som svar på: Kristen surfklubb?

be en bön för vinden!

• zoolander

Medlem
    1 september, 2003 vid 12:41 som svar på: Torrdräkt?

kolla kite säljes.. där finns en OR – pyro.. verkar bra!

• zoolander

Medlem
    1 september, 2003 vid 10:37 som svar på: wave session borrby

män ditt kioskmongo! svara när man ringer dådå.. jag vill jö mä

Sida 158 av 169
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA