Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demo-dag i Habo Lör/Sön

  • skotten

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 14:33

    I am thinking the same man..

  • skejtar_henke

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 15:27

    då ska du och jag trixa skotten………

  • skotten

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 16:49

    always willing to learn something new : )… I think I have ridden a twintip like twice since I got my waveboard.. lets see how it works out.

  • kitefredrik

    Medlem
    11 oktober, 2008 vid 18:36

    Tack till alla som hade en go dag i Habo å testade kites!

    Vinden gick lite upp å ner men var väl på det mesta rätt bra å sen vid 4-tiden ökade det så jag avslutade med att köra med Cult 9:an! Gött!

    Alla hann kanske inte testa draken ni var sugen på så om det blåser imorrn kommer jag å Lidde ha med oss samma kites som idag till Habo:
    Naish Torch 12 2009 (med bom… ;))
    Naish Helix 12 2009
    Naish Cult Sport 9 2009
    Naish Thorn Full Carbon 130*39 2009

    Ses på vattnet!

  • skotten

    Medlem
    11 oktober, 2008 vid 18:53

    de va najs idag : ) shame there wasnt loads of wind, but it was a nice surprise to have so much power in the 12 helix.. hell not to mention that frederik was riding around with no problem on a 9 cult..

    It was a bit of a shock to the system riding twintip today, but hell I think I could get used to it again.. talk about 3 steps forward one step back!

  • skejtar_henke

    Medlem
    11 oktober, 2008 vid 22:14

    Syns ju tydligt hur mycket jag gilla kiten…… 😉 Mer behövar man ju inte säga…

  • skejtar_henke

    Medlem
    11 oktober, 2008 vid 22:16

    @skotten 507451 wrote:

    de va najs idag : ) shame there wasnt loads of wind, but it was a nice surprise to have so much power in the 12 helix.. hell not to mention that frederik was riding around with no problem on a 9 cult..

    It was a bit of a shock to the system riding twintip today, but hell I think I could get used to it again.. talk about 3 steps forward one step back!

    Ahh välkommen ut ur gaderoben… Sluta gnälla nu. Du stod ju och sa fan vad najs det är när det är platt och hur kul det var att få köra lite trix när det är så platt och härligt.. 😉

  • eddie

    Medlem
    12 oktober, 2008 vid 07:06

    Alltså alltså alltså… det tar fan i mig emot att säga det. Men kiten Henke kramar är faktiskt lite snygg. Även om Naish har lyckats att hitta den fulaste nyansen av rött, så ser den lite het ut.

    Att de sedan gör en “blek-orange” kite är ju helt i linje med deras övriga profil.

    Slår dom i huvudet varenda år?

  • kamikazekiteren

    Medlem
    12 oktober, 2008 vid 07:40

    @Eddie 507512 wrote:

    Alltså alltså alltså… det tar fan i mig emot att säga det. Men kiten Henke kramar är faktiskt lite snygg. Även om Naish har lyckats att hitta den fulaste nyansen av rött, så ser den lite het ut.

    Att de sedan gör en “blek-orange” kite är ju helt i linje med deras övriga profil.

    Slår dom i huvudet varenda år?

    hahaha Eddie du har inte sett min nye EHwave, du får en upplevese utenom det vanlige , när du ser va hugo finner på efter å ha drucket en flaske absint for derefter at spise nogra skum svamp!
    rödt blått och vit, är nais. men hva faen tenkte du HUGO när du blanda in selvlysande oransje og rosa??? 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Demo-dag i Habo Lör/Sön

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.