Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo i helgen!!

  • Habo i helgen!!

    Publicerad av nille85 på 11 juni, 2010 vid 16:59

    Tja, skrev i session sektionen av forumet, men knappt nån som kollat inlägget där så skriver nått här då.

    Tänkte dra till Habo lördag och söndag är min plan för helgen, ska ju blåsa som fan. Men då jag tänkt åka på nudistsidan av bryggan så tänkte jag kolla om det finns någon annan som tänkt hålla till där och när på dagen/dagarna? …lite nervöst att vara helt ensam där om nått går fel :crazy:

    Sen har jag ännu inte köpt mig en surfbil (det kommer :cool2:) så om någon har plats i bilen från Lund imorgon (och/eller söndag) åker jag gärna med, betalar förstås min del av soppan! Skicka ett sms eller slå en pling på 073-8309336

    /Nille

    nille85 svarade 14 år sedan 9 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • stoffe-2

    Medlem
    11 juni, 2010 vid 17:53

    Om vädersnubbarna överdriver kanske jag vågar mig ut med min 10.5:a
    Då lär jag plaska omkring där, dock åker jag inte via Lund.

  • nille85

    Medlem
    11 juni, 2010 vid 18:03

    Vore fint med lite sällskap där, tar bussen i värsta fall och det funkar ju ok 🙂 …köpte en 7a idag för att helgardera för imorgon

  • kazta

    Medlem
    11 juni, 2010 vid 18:05

    jag skall försöka ta mig dit vid 8, kommer dock inte heller att köra via lund.

    //johan

  • nille85

    Medlem
    11 juni, 2010 vid 18:50

    det var fasen tidigt alltså, det ska ju blåsa hela dagen 😀 Om ingen har plats från Lund så drar jag väl 11-12 nått sånt med bussen och sen kör jag på tills jag stupar

  • kazta

    Medlem
    11 juni, 2010 vid 18:54

    jag skall vara på 90 års kalas i Helsingborg kl 13 så jag har inte mycket till val om jag skall komma i plurret imorgon….

  • dunderklumpen

    Medlem
    11 juni, 2010 vid 20:47
    nille85;616516 wrote:
    Vore fint med lite sällskap där, tar bussen i värsta fall och det funkar ju ok 🙂 …köpte en 7a idag för att helgardera för imorgon

    Fick du tag på en begagnad? Fan måste oxå se till att hitta ett komplement till min 12:a. Söndag ser det väl ut att mojna lite så jag får nog hålla mig till dess, men lite plaskande hoppas jag oxå i helgen 🙂

  • skate_1_boy

    Gäst
    11 juni, 2010 vid 22:21

    Nu jävlar blåser det satan i habo!

  • nille85

    Medlem
    11 juni, 2010 vid 22:51

    fasen BOJK mätaren verkar ju ha slocknat…visar inget o det känns märkligt då det blåser i Lund 😛 Ska bli fint o testa 7an då, fan vad kul.

    Jepp dunderklumpen, en begagnad 7a ligger inpackad o redo för imorgon. Blir nog fint på söndag med, lite vänligare vindar 😉

  • sipocz

    Medlem
    12 juni, 2010 vid 00:38

    tjennaa tjennaa! är själv noobie så kommer hålla till på nobbie sidan! lånar bilen av päronen över helgen så jag fixar transport under helgen! soppa till habo är chill! hör av dig till mig imorgon bitti! 0702371487, hade tänkt mig att dra vid 10 tiden! kjam

  • johanw

    Medlem
    12 juni, 2010 vid 06:34

    ta de nu fan lungt om ni inte har kört i mycket vind innan.. skiter de sig går de åt helvete!!

  • nille85

    Medlem
    12 juni, 2010 vid 08:09

    yes, ska ta det väldigt lugnt….var där då caféet fick en smäll också så såg vad som kan hända

  • stoffe-2

    Medlem
    12 juni, 2010 vid 09:07

    Hur är det i Habo just nu? Mkt vind och byigt eller?
    Bojk-mätaren verkar lite knepig för tillfället.

  • skate_1_boy

    Gäst
    12 juni, 2010 vid 11:41

    Det är helvete vad det blåser nu iallafall!

  • nille85

    Medlem
    12 juni, 2010 vid 18:32

    Fan vad fint det var! Kommer sova som en klubbad säl inatt känner jag, fick fasen kämpa i vinden. 7an var som gjord för det där vädret 🙂 Imorrn däremot blir det 10an misstänker jag starkt

  • stoffe-2

    Medlem
    12 juni, 2010 vid 18:36

    Gah, inte alls avis..>_<
    Har inte ekonomin till att skaffa mindre kite..
    Tror ni man kan köra 10,5 imorrn trots att man är rätt värdelös och väger som en fjäder?

    **
    Kollade Windguru, ser ju snällare ut imorrn..:D
    Kanske ska ta det lite lugnt ikväll då så man inte kräks i vattnet, lite väl hardcore..:S

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo i helgen!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.