Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inget ont som inte har något gott med sig

  • Inget ont som inte har något gott med sig

    Publicerad av streamside på 21 augusti, 2010 vid 22:16

    Numera kan jag titulera mig med titeln “mellan jobb”. I tisdags kom beskedet… men som plåster på såren får jag lön i tolv månader utan att behöva vara på jobbet.

    Då det varit en usel surfsommar i Sverige tänkte jag att det nu ska kompenseras. Summan av kardemumman: Var tycker ni att jag ska åka?

    Avresedatum är premliminärt satt till i början av nästa år. Jag köpte surfprylar förra sommaren så jag är forfarande glad amatör så jag hade tänkt ett ställe som erbjuder båda bra plattvatten samt vågor.

    Alla förslag är välkommna!

    earl-grey svarade 13 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • m3lk3r

    Medlem
    22 augusti, 2010 vid 01:49

    Det beror ju på vad du vill ha men Maui, Cabo Verde, Jericoacoara skulle jag dragit iväg till.. nu på sensommaren skulle jag kanske dragit iväg till portugal eller fuerte.

  • earl-grey

    Medlem
    22 augusti, 2010 vid 06:45

    Väljer du Portugal så kan du kontakta Elisiário Carvalho 00351-961091323 om du vill ha hjälp. Han driver en mobil windsurfskola, han har alla grejorna i ett stort släp och bestämmer var de ska windsurfa beroende på förhållandena. Han är kanontrevlig, bra på engelska och mycket pedagogisk (vilket få portugiser är, förutom att de flesta är väldigt trevliga). Han fixar alla nivåer och gör dig garanterat till några snäpp bättre.
    Han håller till runt Lissabon trakten med alla de bästa spoten inom räckhåll, Guincho, Costa da Caparica, Praia Grande m.fl.

    http://www.elisiario.com

    Hälsa från mig 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inget ont som inte har något gott med sig

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.