Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing någon datasnille?

  • någon datasnille?

    Publicerad av erkan76 på 9 oktober, 2007 vid 19:23

    något är fel på min dator eller den här sidan, inläggen “förnyas” nästan aldrig här på forumet ,kan vara samma sida jag får upp i en veckas tid..=(…någon mer som har samma problem?
    vad beror det på ..någon som vet om det är någon inställning jag har på min dator som jag ska ändra? Är sj inte så haj på datorer=/…

    memark svarade 16 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • fastforward

    Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:53

    Antar att du använder explorer, det finns en inställning som heter något i stil med “kolla om en ny version av sidan finns tillgänglig”. Detta värde står som standard på “automatiskt” – kolla det.

  • fluff

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 09:26

    Du cachar dina sidor och hämtar ingen ny sida. Ev kan du ha klickat i ditt bookmark att sidan skall vara “Make available offline”. Denna skall ej vara iklickad. Om så är fallet så kan du editera bookmark via Favorites->Oranise Favorites. Högerklicka på ditt bookmark och välj properties. Klicka av “Make available offline” och spara. Starta om datorn genom att slå av all ström i kvarteret och slå på den igen (det räcker med att starta om Internet Explorer)

  • memark

    Medlem
    13 oktober, 2007 vid 15:37

    Prova Ctrl-F5 när du har sidan uppe. Då laddas den om så mycket det bara går.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing någon datasnille?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.