Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon i Sverige som säljer LiteWave bindningar?

  • richardl

    Medlem
    11 september, 2009 vid 13:27

    Eller dessa http://www.live2kite.com/nsi-klingon-hooks-p-660.html då jag vill ha sådana.

  • sourra

    Medlem
    11 september, 2009 vid 13:32

    Kolla med http://www.kitekalle.com/
    Han säljer GK och GK ägs av Litewave eller om det är tvärtom så det kanske går att hitta nåt den vägen. Enligt http://www.batnet.se/batnet/kategori/utrustning.php?aid=263 ska prop.se ha Litewave men hittar inget på deras sida.

  • cortex

    Medlem
    11 september, 2009 vid 17:41

    Kolla som sagt med Kitekalle. Annars kan jag nog i nödfall plocka hem dem, jag känner Litewave Dave ganska väl och importerade Litewave tidigare.

    BTW, Litewave varken äger eller ägs av GK; Litewave var/är USA-distributör av GK. Dave och Matt Pendle är polare dessutom.

    Att prop.se har Litewave på sin sida beror mest på att han var ÅF till mig på den tiden jag sålde Litewave.

    Mr know-it-all 😀

  • skotten

    Medlem
    11 september, 2009 vid 17:43

    Fuck mattais… Dont do it man

  • sourra

    Medlem
    11 september, 2009 vid 17:46

    Damn! Men det var nära fullträff =)

  • mattiasn

    Medlem
    11 september, 2009 vid 20:21
    skotten;575171 wrote:
    Fuck mattais… Dont do it man

    Any other recomendation to get my feet to stay in the straps? My Naish straps does not fit my foot very well, my foot is to small or the binding to wide.
    I wish LR made some straps…………….

  • kitelife

    Medlem
    11 september, 2009 vid 21:55
    MattiasN;575227 wrote:
    Any other recomendation to get my feet to stay in the straps? My Naish straps does not fit my foot very well, my foot is to small or the binding to wide.
    I wish LR made some straps…………….

    Super glue? jag har typ samma problem säg till om du kommer på nått!

    Ps. it´s not small (regular 42) just very low and not very wide . . .

  • skotten

    Medlem
    11 september, 2009 vid 22:17

    LF do make straps… and pads, as far as I know…. ? heelstraps will do the job for you and give you a little more flexibility in your riding style most of the PKRA guys dont use them after all? there must be a reason I guess…

  • sourra

    Medlem
    11 september, 2009 vid 22:17

    Cygleslaeng!

  • larssa

    Medlem
    12 september, 2009 vid 06:51
    sourra;575273 wrote:
    Cygleslaeng!

    Biltema från 29,90:-

    Cykelslang “Självläkande”
    Extremt lufttät cykelslang av hög kvalitet. Fylld med punkteringsvätska som täpper till små hål redan när de uppstår.

    Ps! Skulle dom inte kunnat ha sån där “punkteringsvätska” bladderna :confused2:

  • mattiasn

    Medlem
    12 september, 2009 vid 11:03

    Hälstroppar… hmm… känns ju som det är värt försöket i alla fall.
    Har en gammal skada i mitt huvud som säger att så fort fötterna inte sitter fast som beget är det fel, detta gäller allt jag gör, snowboard, telemarks skidor, vattenskidor, wakeboard, inlines allt där fötterna styr mycket av kontrollen. Gillar när det är hårt spänt så fötterna nästan domnar.
    Men det kanske är läge att “loosen up a bit”

    Well….jag testar hälstroppar och ser.

    Tack för synpunkterna kamrater!

  • skotten

    Medlem
    12 september, 2009 vid 17:42

    keep your cash for the new 90 dude : )

    Fancy a sesh tomorrow?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon i Sverige som säljer LiteWave bindningar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.