Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Youngblood Camp 2007

  • North Youngblood Camp 2007

    Publicerad av chrille på 4 maj, 2007 vid 09:41

    Om du är under 18 år, kitesurfare på OK nivå, är sugen på att utvecklas och få en chans att bli internationellt sponsrad så hör av dig.

    North Kiteboarding anordnar för andra året i rad North Youngblood Camp, ett Invitational Event som går av stapeln den 12-18:e juli i Hurghada, Egypten. Här samlas ett gäng unga kitare och coachas i en vecka av världseliten samt av en erfaren personlig tränare. En grym chans att utvecklas och få känna på livet som professionell kitesurfare. Eventet publiceras av flera stora kitetidningar samt på DVD.

    North i Sverige har blivit erbjudna EN plats, och vi hoppas på att hitta rätt person.

    Är du intresserad eller känner någon som skulle passa så hör av dig. Ålderskravet är aningen flexibelt.

    Maila på: christian.dittrich@boards-and-more.de

    /Christian

    pepa svarade 17 år, 1 månad sedan 19 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • pjoter

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 10:51

    fan va fuskigt! tänk om jag hade fått åka på nåt sånt då jag va ung å stark.

  • snygging

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 11:25

    Finns det inget North Oldblood Camp 2007 för oss över 30 hehehe!! 🙂

  • aka_kalle

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 11:33

    jag är 20 men ser ut om 16 fungerar det?

  • hengo

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 11:38

    är 21 men fortfarande moppemusch. kan det gå?

  • svinet

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 11:39

    @snygging 380915 wrote:

    Finns det inget North Oldblood Camp 2007 för oss över 30 hehehe!! 🙂

    jag vet vad du är ute efter …. äldre damer….

  • militaren

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 12:08

    @hengo 380924 wrote:

    är 21 men fortfarande moppemusch. kan det gå?

    19 men ser ut som 30

  • unhooked

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 13:50

    är 19 men ser ut som 30 kan de funka?

  • curry

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 14:13

    19 men minst lika omogen som vilken 17 åring som helst, funkar det?

  • jonaish

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 14:50

    Någon som vill köpa ett ID-kort å bli 17år igen?!?!

  • yann

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 15:19

    Den här killen är väl som klippt för det? Kör på en hemspikad bräda utan vare sig rocker, fenor eller rikiga straps men laddar ändå på raileys och backloop kiteloop av vad jag såg. Vet inte vem det är men han är inte en dag över 18 iaf. Hans farsa körde tidigare på hemgjorda kites. Han kör redan North så ni behöver inte ens hjärntvätta honom 🙂

  • chrille

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 15:52

    @Yann 380974 wrote:

    Den här killen är väl som klippt för det? Kör på en hemspikad bräda utan vare sig rocker, fenor eller rikiga straps men laddar ändå på raileys och backloop kiteloop av vad jag såg. Vet inte vem det är men han är inte en dag över 18 iaf. Hans farsa körde tidigare på hemgjorda kites. Han kör redan North så ni behöver inte ens hjärntvätta honom 🙂

    Ser intressant ut. Var såg du honom köra och hur skulle man kunna man få tag i honom?

    /Chrille

  • rusiak

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 16:25

    @Yann 380974 wrote:

    Den här killen är väl som klippt för det? Kör på en hemspikad bräda utan vare sig rocker, fenor eller rikiga straps men laddar ändå på raileys och backloop kiteloop av vad jag såg. Vet inte vem det är men han är inte en dag över 18 iaf. Hans farsa körde tidigare på hemgjorda kites. Han kör redan North så ni behöver inte ens hjärntvätta honom 🙂

    De där är respekt. Hans farsa…var de inte han som fastnade i en båt och svor så att hela Onsala hörde de? Missade tyvärr detta, hade varit kul att se. Undrar inte om han heter Guy eller liknande…farsan alltså.

    (Om “farsan” eller sonen läser detta: ursäkta, verkligen inget illa menat me kommentaren!!)

  • nicke-l

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 16:29

    @Yann 380974 wrote:

    Den här killen är väl som klippt för det? Kör på en hemspikad bräda utan vare sig rocker, fenor eller rikiga straps men laddar ändå på raileys och backloop kiteloop av vad jag såg. Vet inte vem det är men han är inte en dag över 18 iaf. Hans farsa körde tidigare på hemgjorda kites. Han kör redan North så ni behöver inte ens hjärntvätta honom 🙂

    Anton heter han, han e grymm;)

  • mjersen

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 16:43

    falskleg kanske funkar

  • yann

    Medlem
    4 maj, 2007 vid 16:45

    @Chrille 380981 wrote:

    Ser intressant ut. Var såg du honom köra och hur skulle man kunna man få tag i honom?

    /Chrille

    Lunarstorm kanske? :rolleyes: Nä, ärligt talat så har jag sett honom i Varberg, Torstensvik och Rågelund så han bor väl i krokarna.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing North Youngblood Camp 2007

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.