• milkman

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 20:52

    @sourra 398659 wrote:

    Nej, det är som en trafikolycka. Man vill inte se eländet men man kan inte låta bli att kolla.

    haha..

  • fesen

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 20:59

    @Virena 398526 wrote:

    En bamse kram till Nils och Robban som träffade mig kl 5 i läjet imorse trots att de var lediga under dagen. Jag har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen trots att jag är snortrött. Supertack!!!

    E det nån som har nåt tips på vart man kan sova i bilen för att slippa bli väckt av en ficklampa lysandes in i bilen miss i nassen. Viken va inte så bra att såva i här om natten, så jag spenderade denna natt, själv, utanför nån kyrkogård.

    Du sken som en sol!

    Kyrkogårdar är ju supernajs!

    //Robban

  • tetras

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 21:02

    @sourra 398659 wrote:

    Nej, det är som en trafikolycka. Man vill inte se eländet men man kan inte låta bli att kolla.

    Gillar du spanking också?

  • psychonauten

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 21:05

    @tetras 398584 wrote:

    Jag undrar om reaktionen varit densamma om den här tråden startades av en finnig tonårs påg istället för en blond puma.

    Spelar väl ingen roll? Bara att supa han full, blunda och köra hårt??

  • tetras

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 21:08

    @psychonauten 398685 wrote:

    Spelar väl ingen roll? Bara att supa han full, blunda och köra hårt??

    Jag undrar vem som måste vara fullast

  • sourra

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 22:22

    @tetras 398683 wrote:

    Gillar du spanking också?

    @tetras 398689 wrote:

    Jag undrar vem som måste vara fullast

    Jag tror du är fullast. Ring och säg upp din internetanslutning.

  • snygging

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 06:05

    @sourra 398659 wrote:

    Nej, det är som en trafikolycka. Man vill inte se eländet men man kan inte låta bli att kolla.

    Nej var det vind i varberg efter 17 igår?? jag stack ner till fiskebäck men det var lite för byigt så man fick bara kämpa med att höjda med min 13 orkade inte pumpa 17!

  • sourra

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 06:16

    @snygging 398753 wrote:

    Nej var det vind i varberg efter 17 igår?? jag stack ner till fiskebäck men det var lite för byigt så man fick bara kämpa med att höjda med min 13 orkade inte pumpa 17!

    Ptja, bra fråga. Bilderna är från den 18:e, alltså förrgår. Jag satt hemma och ägnade mig åt navelskådning igår.

  • tote

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 21:59

    @Virena 398526 wrote:

    En bamse kram till Nils och Robban som träffade mig kl 5 i läjet imorse trots att de var lediga under dagen. Jag har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen trots att jag är snortrött. Supertack!!!

    E det nån som har nåt tips på vart man kan sova i bilen för att slippa bli väckt av en ficklampa lysandes in i bilen miss i nassen. Viken va inte så bra att såva i här om natten, så jag spenderade denna natt, själv, utanför nån kyrkogård.

    Bra att det finns folk som är lika morgonpigga som dig 😀 .
    Tack för att du flyttade min bil (med mig i) så jag slapp boten, Fattade knappt vad som försigick :crazy: .

  • virena

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 22:13

    @Tote 398965 wrote:

    Bra att det finns folk som är lika morgonpigga som dig 😀 .
    Tack för att du flyttade min bil (med mig i) så jag slapp boten, Fattade knappt vad som försigick :crazy: .

    Ja, alla kan ju inte va såna sömntutor som du:wink:. Känndes helt sjukt jobbigt att åka ifrån viken i onsdagsmorse när det var helt grym vind och inte få kita för att alla sov:frown:. Det e väl klart att man hjälper till:smile:

    Johan, vore kul om vi kunde få till en klättring nån gång. Vet att Tompa e sugen att hänga på. Förmodligen Banér oxå. Måste jobba på klätterformen nu(svårt när det blåser så mkt:smile:. Drar till Spanien en vecka i augusti för att få litta grym klättring.

  • sourra

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 22:21

    Vi drog en Impulstur till Aspen och var där 19-22. Jag klarade en 6-led som jag inte ens kom 2 meter på i början på Maj. Jävligt göttigt när det rör lite på sig. Det är bara att slå en pling om det är kass vind och uppehåll så ska det nog kunna vankas klättring.

  • virena

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 22:25

    @sourra 398970 wrote:

    Vi drog en Impulstur till Aspen och var där 19-22. Jag klarade en 6-led som jag inte ens kom 2 meter på i början på Maj. Jävligt göttigt när det rör lite på sig. Det är bara att slå en pling om det är kass vind och uppehåll så ska det nog kunna vankas klättring.

    Vart i Aspen körde ni? Fikahyllan eller NallePhu elller???

  • sourra

    Medlem
    20 juli, 2007 vid 22:27

    Det blev hyllan den här gången. Kvällsutsiken går fan inte av för hackor =)

  • virena

    Medlem
    21 juli, 2007 vid 09:07

    @Virena 398968 wrote:

    Ja, alla kan ju inte va såna sömntutor som du:wink:. Känndes helt sjukt jobbigt att åka ifrån viken i onsdagsmorse när det var helt grym vind och inte få kita för att alla sov:frown:. Det e väl klart att man hjälper till:smile:

    Asså Tompa, jag menade med att flytta bilen. Det där lät ju lite taskigt, var nog en sömntuta själv när jag skrav…

    Johan, du får hänga på till hållsunga nån gång, där har jag ett ledprojekt som jag skall sätta nästa gång, eller försöka kanske e är mer realistiskt.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.