Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆ Svara på: ☆ Stockholm 2020 ☆

  • herr-pelegrin

    Medlem
    12 september, 2020 vid 14:35

    SÖDERBY BRYGGA?

    Jag ser ibland att åkare anger både plus men även en del minus med Dalarö. Är det någon som testat att utgå från Söderby Brygga på SV istället? I det fall vinden ligger på samma riktning som funkar för Dalarö så ser det ut som om Söderby Brygga skulle ha vind på side shore på motsvarande vis men med det positiva tillägget att man har dubbelt så lång åksträcka. Det var länge sedan jag var vid kajen vid Söderby och har för mig att det kan vara knepigt att komma i från land men att det skulle fungera att gå i från någon del av bryggan. Hursomhelst skulle man slippa trängas och kunna köra helt utan konkurrens från kitare eller störande båttrafik. (På vintern är det en given plats att utgå från om isen ligger fin på Horsfjärden.)

    Är det någon som testat vindsurfing på SV vid Söderby Brygga?
    https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:Sweden._Stockholm_County._Haninge_Municipality._Söderby_007.JPG

    • Detta svar ändrades 3 år, 7 månader sedan av  herr-pelegrin.
    • Detta svar ändrades 3 år, 7 månader sedan av  herr-pelegrin.
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆ Svara på: ☆ Stockholm 2020 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.