Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Välja vågbräda, vindsurfing? Svara på: Välja vågbräda, vindsurfing?

  • robin-andreasson

    Medlem
    23 augusti, 2021 vid 09:17

    Intressant med asymmetriska fenor, och ett jäkla sätt att uppdatera en “gammal” bräda så att den blir onpare med lite nyare grejer.

    Jag ska inte vara tvärt emot Quad, men tror att en thruster/tri fin är ett bra mellanting för mig, svängigt nog, även bra i suboptimala förhållanden om jag vill ha en “gör det allt bräda”.

    Detta tänker jag även är en fördel de dagarna jag vill slabba på ett större segel (5,7). Jag håller er uppdaterade med vad jag ev får tag på så kanske ni på rak arm kan komma med input på om ni givet vad jag får tag på har åsikter om ev fena/fenor som bör kompletteras med 🙂

    (det finns lite indikationer på vind på torsdag så överväger att experimentera med att leta vågor i södra Vänern, typ sikhall mfl..)

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Välja vågbräda, vindsurfing? Svara på: Välja vågbräda, vindsurfing?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.