Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Patrik hjälp! Svara på: Patrik hjälp!

• kitelife

Medlem
    20 juni, 2004 vid 00:30

tack för svar bojs cool.gif Jag har tyvärr inte så mycket gott å säga om Naish,

Inte jag oxå ; )

SS fuel och det verkade vettigt. Men funkar 15kvm för mig?

SS är nog den mest välbyggda draken av alla idag . . . den är dessutom väldigt nybörjarvänlig ; )

vad är spreader bar?

spreader bar = hängselekrok på engelska

Är bidirectional och twin tip samma sak?

Bi-di och TT är samma sak, alternativet är mutant eller direktional

vilken bräda bäst å ha då? jag skulle vilja ha nån som tar bra höjd.

Nästan alla brädor tar bra höjd nuförtiden… vad du vill ha är en bräda med bra bärighet, ca 130-140cm lång. inte fel om den är ganska bred och gärna med tunna vassa kanter för bättre grepp. sen är det inte fel att välja en bräda i formica eller liknande material för dom håller mycket bättre

tack på förhand…

varsegooo i efterhand…

[/ QUOTE ]

//Pan

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Patrik hjälp! Svara på: Patrik hjälp!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.