Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing #%@§{?¨¤!!!!

  • #%@§{?¨¤!!!!

    Publicerad av nordgren på 6 april, 2005 vid 18:29

    Kom just från bomstad (ett av surfställena i Karlstad) och det är tamme tusan fortfarande ordentligt med is. Sa*an!
    Kastade till och med ut en sten på isen, och hör på fan att det var stenen som gick itu. Stenhårt. mad.gif Ajaj det kommer att dröja ett tag till innan man kan ge sig ut….buhuu det som var så fin vind igår och idag, och ser ut att bli det imorrn också…
    Jaja ni får surfa på ordentligt på västkusten ni som har isfritt och fint. tongue.gif

    (Ibland måste man ju få ventilera sig såhär i desperata tider innan första surfet för i år)

    nordgren svarade 19 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • nikke

    Medlem
    6 april, 2005 vid 19:59

    vad tror du om hammarö sydspets då, där borde det vara öppet ju!

  • nordgren

    Medlem
    6 april, 2005 vid 20:21

    Jo det är öppet, var där för ett par veckor sedan och kollade.
    Är det någon som ska ut dit så är jag game, vill dock inte surfa där själv när det är hå här kallt om något skulle hända…

  • tdk

    Medlem
    7 april, 2005 vid 08:56

    MEn flytta hit!! grin.gif Sorry.. Kunde låta bli..

  • stang

    Medlem
    7 april, 2005 vid 10:18

    Isen har släppt i Gävle nu! grin.gif

    Man får visserligen plumsa igenom lite is sörja på vägen ut men det kan jag ta!!!

  • imported_macts

    Medlem
    7 april, 2005 vid 12:18

    Har den släppt vid Brädviken? Kollade Vårvk igår och det såg ut att vara mycket nära islossning där.

    Kanske läge att lufta formulan snart…

  • hifly

    Medlem
    8 april, 2005 vid 10:44

    stackare jag e fett sugen på en premiär snart väntar bara på min beställda våtdräktfrån surfersparadise som skulle komma in till dom idag sen åker jag till trysil på söndag så ngn premiär kommer de inte bli förän om 2veckor frown.gif

  • stang

    Medlem
    10 april, 2005 vid 12:58

    Jepp,

    det var i brädviken jag var o kikade!
    Samma gäller för mig, jag är ute i garaget och kikar på formula brädan 2 gånger per dag minst!!

    Du kan väl hojta till om du är på gång ut, alltid trevligt med sällskap.

  • nordgren

    Medlem
    11 april, 2005 vid 20:44

    Wohoo, äntligen så har den där jä**a isen släppt här, bara ett band av “slush puppy” is vid stranden. Men nu är premiären avklared, tyvärr så dog vinden totalt lagom till jag hade riggat klart, så det vart inte ens en planing. smirk.gif Det som hade blåst så fint mellan 10 och 11 m/s idag innan jag kom ut.
    Får hoppas på bättre vind imorrn.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing #%@§{?¨¤!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.