Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

  • irieman

    Medlem
    5 juni, 2020 vid 10:55

    Blir Fituna eller Torö, lutar åt Torö, imorgon för mig och även på söndag.

  • speedfreak

    Medlem
    6 juni, 2020 vid 10:30

    Någon som tror och hoppas på surf i Brevik idag? Finns det någon där som ser om det blåser?
    Jag skulle gärna åka ut i eftermiddag.

  • svartgrund

    Medlem
    6 juni, 2020 vid 14:12

    Tja, är på torö nu. Inte en kotte ute. Några vågsurfare. Ganska små vågor och, jag skulle gissa 65 med stor bräda. Kanske 7-8m/s.
    Det ska ju öka 🙂

  • irieman

    Medlem
    6 juni, 2020 vid 22:00

    Det ökade kan man säga. Från 15-tiden så började det dra, körde 5.3 och freestyle och sen 4.7 och vågis, på slutet hade 4.2 varit bra. Kanondag på Torö med massor av folk på plats!

    • Detta svar ändrades 3 år, 9 månader sedan av  irieman.
  • jox

    Medlem
    6 juni, 2020 vid 22:04

    OBS LÖST!!

    Proggen för Fituna imorgon ser episk ut. Men jag pajade mastfoten sist jag var ute. Har varit förbi surfspot och köpt en ny joint men den passar inte märkte jag nu (dagen innan, sjukt dålig framförhållning jag vet).

    Är det någon som ska till Fituna imorgon söndag 7/6 och kan låna ut eller sälja en mastfot till mig? Skulle vara evigt tacksam!

    • Detta svar ändrades 3 år, 9 månader sedan av  jox.
  • sailortrash

    Medlem
    7 juni, 2020 vid 10:55

    Fina förhållanden vid Brevik, trälhavet. 4-5 pers på plats

  • vinden

    Medlem
    7 juni, 2020 vid 21:19

    Kappelskär hade mycket sol, trevligt folk och planingsvind. Mindre vind än prognosen, men kunde ändå plana med 93l och 5,6 🙂

  • pete

    Medlem
    8 juni, 2020 vid 08:48

    Besöksrekord på Fituna igår söndag, tror jag! Blev nästan trångt med parkering… 🙂 men en fin dag där de flesta körde segel runt 7 m2.

  • irieman

    Medlem
    8 juni, 2020 vid 09:27

    Ja, riktigt bra dag på Fituna, solen sken, massor av folk och fullt drag nästan hela tiden i mitt 7.0!

  • electric

    Medlem
    9 juni, 2020 vid 00:05

    Besöksrekord på Fituna igår söndag, tror jag! Blev nästan trångt med parkering… men en fin dag där de flesta körde segel runt 7 m2.

    Jack tog en film som visar hur många som var där! Se första filmen i samlingen av filmer från Fituna fr o m 2010 som nu finns länkade till på Södertörns surfklubbs webb.
    /Lars

    • Detta svar ändrades 3 år, 9 månader sedan av  electric.
    • Detta svar ändrades 3 år, 9 månader sedan av  electric.
    • Detta svar ändrades 3 år, 9 månader sedan av  electric.
  • mrquality

    Medlem
    10 juni, 2020 vid 10:31

    Ja missade förra helgen surf men redan från imorgon blir 2-3 dagar i sträck. Imorgon 11/6 AW siktar på Näsa Äng!

  • brutus

    Medlem
    10 juni, 2020 vid 12:43

    Jag har aldrig surfat på Gålö men imorgon torsdag 11/6 (och fredag) ser det ju ut att bli en pangdag där på NO.
    Fråga – är det så smockfullt med kite:are där att det blir svårkryssat för en halvdan w-surfare?
    Har fattat som att Gålö är kite-tillhåll – någon med andra förslag eller tips på NO i stockholmstrakten?

  • irieman

    Medlem
    10 juni, 2020 vid 12:56

    Gålö är både ett kitetillhåll och ett vindsurftillhåll, oftast går det bra att slippa kollisioner om man håller sig lite högre upp i viken, många nybörjar-kiteare håller till väldigt långt inne i viken vid stranden. Jag tänkte dra mig dit ikväll.

  • vinden

    Medlem
    10 juni, 2020 vid 13:44

    Näsa äng från lunch imorrn 🙂

  • mrquality

    Medlem
    11 juni, 2020 vid 06:00

    Kollade precis Gålö. Mycket bättre prognos, så jag dra dit efter jobb🤙

Sida 16 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆ Stockholm 2020 ☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.