Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

  • sundheden

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 17:52

    Den som är ledig och inte har nåt bättre för sig i morgon måndag borde bege sig till Bromskärs Brygga ute på Blidö!

    Attachment Image
  • cottin

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 18:11

    Blidö ser ju lockande ut!
    Om man bor söder om stan och inte vill sitta 2 h i bil enkel väg, vore Gålö ett alternativ mellan 14-16 på ONO? Eller är det en för skakig prognos, ni som har lite erfarenhet?

    Attachment Image
  • sundheden

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 18:17

    Jag är ledig tisdag, någon som är sugen på Blidö/Bromskärs brygga? För det ser ut att bli riktigt bra… kanske rent av dags att sjösätta lillbrädan. 😃

    Attachment Image
  • sailortrash

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 18:53

    Ska det kolla schemat på den proggen, hör av mig

  • allen

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 21:10

    Funkar näsbypark imorgon?

  • sundheden

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 21:29

    Jag har aldrig vart på Salnö men där ska det blåsa ändå mer på tisdag!
    Typ uppåt 20 m/s i byarna!

  • sundheden

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 21:31

    Funkar näsbypark imorgon?

    Nord är inte optimalt där men en nödlösning…
    På förmiddagen fram till 14-15 ser okej ut sen ska det blir en del väst i vinden.

  • allen

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 21:34

    Funkar näsbypark imorgon?

    Nord är inte optimalt där men en nödlösning…
    På förmiddagen fram till 14-15 ser okej ut sen ska det blir en del väst i vinden.

    Tack, tänker nog prova där ändå och se om det är nåt. Kanske kan man rigga 7.0.

  • sailortrash

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 21:57

    Om det blåser 20 vid salnö kanske der är läge för rullsand?

  • smurfolle

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 22:02

    Vad är det för förhållanden på Blidö? Jag tänkte annars dra upp till Salnö/Bylehamn på tisdag, va ju himla fint där sist, tänker nog dra från stan kring 0630 om nån vill åka med, har plats för en person med material..

  • sundheden

    Medlem
    3 juni, 2018 vid 22:37

    Vad är det för förhållanden på Blidö? Jag tänkte annars dra upp till Salnö/Bylehamn på tisdag, va ju himla fint där sist, tänker nog dra från stan kring 0630 om nån vill åka med, har plats för en person med material..

    Det är choppigt plattvatten. Vill man ha mer action så gissar jag på att Salnö är bättre men där har jag aldrig vart tidigare. Känns som jag är mer sugen på Salnö faktiskt. Inte kört smågrejer på länge nu.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    4 juni, 2018 vid 14:25

    MÅNDAG – Efter kl 14 någon gång så tvärvände vinden i södra och brisen kom igång.

  • electric

    Medlem
    4 juni, 2018 vid 16:01

    MÅNDAG – Efter kl 14 någon gång så tvärvände vinden i södra och brisen kom igång.

    Samma sak vid Fituna enligt nya vindmätaren (http://www.sodertornsurf.com/fituna/), och nyss även vid Brandalsund. Men det är nog försent att satsa på att åka dit nu; bra styrka nu men sjöbris avtar alltid framåt sena e.m.

    /Lars

    Svara på: ☆Stockholm 2018☆

  • cottin

    Medlem
    4 juni, 2018 vid 17:29

    Jag står i valet mellan att hänga på till Salnö eller testa Torö Kärringviken imorgon. Någon som också bor söder om stan som funderar på Torö?

  • smurfolle

    Medlem
    4 juni, 2018 vid 17:58

    Det blir Salnö för mig imorn! Lite långt men värt med vågorna:) Fortfarande plats i bilen!

Sida 11 av 50

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.