Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

  • mrquality

    Medlem
    19 juni, 2018 vid 22:04

    @compact fima bilder. Jag jobbade idag men är så glad för alla vindsurfare som var ute idag. Lägga gärna video och bilder från idag. Helt sjukt att kl 22.00 fortfarande blåser där ute ahahha.

  • rozzy

    Medlem
    20 juni, 2018 vid 10:27

    Sprej!

    Det är ju jag som seglar! 🙂

  • ben_go

    Medlem
    21 juni, 2018 vid 10:02

    Vart seglar ni imorgon (midsommar)? Verkar bli en del NV vindar. Tips? 🙂

  • sundheden

    Medlem
    21 juni, 2018 vid 13:01

    Förstår inte varför alla tycker midsommarvädret inte är bra! 😄
    Jag tycker det ser helt fantastiskt ut. 🤙

    Attachment Image
  • nikdan

    Medlem
    21 juni, 2018 vid 18:04

    Jag funderar på Lövstabadet tidigt imorgon

  • jaz

    Medlem
    21 juni, 2018 vid 22:29

    Förstår inte varför alla tycker midsommarvädret inte är bra! 😄
    Jag tycker det ser helt fantastiskt ut. 🤙

    Ok, helt seriöst!
    Vart seglar man på NV svåraste vinden i Sth!
    Barnens ö eller Fågelöudde, det är frågan???
    Vettiga svar efterfrågas.

  • sundheden

    Medlem
    21 juni, 2018 vid 23:32

    Bor man runt Sthlm och är beredd att resa lite kan man köra upp till sjön Erken några minuter norr om Norrtälje som fungerar utmärkt på NV.
    Spotguide Erken
    Jag har tyvärr inte den tiden så jag kommer kompromissa och ta mig till Fågelöudde. Det går även med Lövstabadet i Hässelby men jag tycker spoten är för känslig för vindvrid bort från NV.
    Spotguide Lövstabadet

  • bjornen

    Medlem
    22 juni, 2018 vid 11:16

    Både fituna och erstaviken funkar bra på så här stark NV. Kolla mätarna hur det legat nu på förmiddagen https://holfuy.com/en/data/577 https://holfuy.com/en/weather/601

  • labbe

    Medlem
    22 juni, 2018 vid 11:25

    🤙 gässar hyffsat på närlunda trycker på bra i byarna men lite för mycket N, tror jag kör en sväng ändå, riggar 5:4-5:7

  • labbe

    Medlem
    22 juni, 2018 vid 12:13

    Närlunda droppat något, lite klent för 5:7, ser ut som det klarnar upp lite längre västerut, hoppas på ökning

  • ben_go

    Medlem
    22 juni, 2018 vid 18:07

    Bor man runt Sthlm och är beredd att resa lite kan man köra upp till sjön Erken några minuter norr om Norrtälje som fungerar utmärkt på NV.
    Spotguide Erken
    Jag har tyvärr inte den tiden så jag kommer kompromissa och ta mig till Fågelöudde. Det går även med Lövstabadet i Hässelby men jag tycker spoten är för känslig för vindvrid bort från NV.
    Spotguide Lövstabadet

    Tack för tipset om att höja seglet vid vattenstarter idag, det gjorde susen och blev kontinuerligt lyckade efter det och annat tips om tålamod med vinden 🙂 / Benjamin

  • mrquality

    Medlem
    22 juni, 2018 vid 21:11

    Glad midsommar alla! Körde Fågelöudde med andra 5 surfare. Kl. 8.50 min 5.0 var ok sen blev väldigt byigt och blåste ON/OFF men hade inte tid att rigga en större storlek.

  • gustav1980

    Medlem
    24 juni, 2018 vid 09:41

    Det rycker lite i träden och och kanske kan bli nordliga byar upp mot 10 idag. I bästa fall.
    Görvälnsbadet i Järfälla på en sån här prognos, är det värt att tänka på eller ska jag somna om?

  • cottin

    Medlem
    24 juni, 2018 vid 11:07

    Kort video från när det blåste så bra i tisdags på Närlunda. OBS, lite rookie-varning, första gången med 4.7 🙂

    https://www.youtube.com/watch?v=pWUyHZL2bjY

  • irieman

    Medlem
    28 juni, 2018 vid 10:32

    Hmmm… Idag kan det ju vara bra lite varstans känns det som. Fituna, Torö, Björkvik, Dalarö. Vart drar folk?

Sida 18 av 50

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.