Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

  • mrquality

    Medlem
    25 januari, 2018 vid 18:32

    Jep idag var väldigt bra, 6°C och soligt. Bra för de som har varit ute, jag kunde inte vara ledig men hoppas att prognos kommer att ändra inför helgen.

  • mick

    Medlem
    27 januari, 2018 vid 00:15

    Vilka är ute på vattnet och speedar?

    Jag körde en sväng på Dalarö efter lunch. Dessvärre droppade vinden mer än vad proggen sagt. Och med lite för mycket väst i vinden för Dalarö så blev det extrembyigt. Men jag fick plana lite i alla fall. Sol och vårkänslor fick jag också. Lite märkligt att jag var ensam surfare en så här fin och varm dag, bara några liftåkare som gjorde mig sällskap. 🙂

  • sundheden

    Medlem
    27 januari, 2018 vid 13:41

    … bara några liftåkare som gjorde mig sällskap. ” />

    Hahaha… “Liftåkare”… den var ny 😀

  • sailortrash

    Medlem
    27 januari, 2018 vid 20:01

    … bara några liftåkare som gjorde mig sällskap. ” />

    Hahaha… “Liftåkare”… den var ny 😀

    Ha ha…men akta er, för eller senare börjar ni kita ni oxå

  • sundheden

    Medlem
    28 januari, 2018 vid 12:15

    @sailortrash
    Haha… du menar åka lift! 😀

  • sailortrash

    Medlem
    28 januari, 2018 vid 14:25

    Alla vet väl att liftgubbe är fetaste jobbet när man säsongar, då får man åka mest😎

  • mick

    Medlem
    28 januari, 2018 vid 22:37

    Ha ha…men akta er, för eller senare börjar ni kita ni oxå

    Ingen risk. Köpte min första Kite 2003 men blev aldrig biten trots att jag verkligen försökte bli det. Det ser ju så fräsigt ut. 😉

    • Detta svar ändrades 6 år, 2 månader sedan av  mick.
  • solsegelsverige

    Medlem
    7 februari, 2018 vid 12:19

    Hej Mick.

    Tänkte höra om du kommer att sälja några segel och master till våren…om så ring gärna mig ..0700 407020..Mvh Peter

  • mrquality

    Medlem
    17 februari, 2018 vid 09:23

    Var är vinden i helgen??? 😕

  • sundheden

    Medlem
    18 februari, 2018 vid 13:04

    Nästa söndag ser fin ut… Upp till 18 i byarna NO (Windguru) och minus 9 grader i luften…
    Blir en köldeffekt på -22.
    Bara att linda in brädan i aluminiumfolie så blir den vips isbrytande!

  • mrquality

    Medlem
    23 mars, 2018 vid 05:50

    Någon som vet om Brevik (Åkesberga) är is fritt? @dendrite du kanske vet, om jag minns bra bor du i närheten.

  • dendrite

    Medlem
    23 mars, 2018 vid 14:08

    Någon som vet om Brevik (Åkesberga) är is fritt? @dendrite du kanske vet, om jag minns bra bor du i närheten.

    @mrquality har inte varit förbi där på ett par månader faktiskt så vet tyvärr inte hur isläget är. Gissar dock på att det är is i alla fall ett par meter ut från stranden. Funderar du på surf i helgen?

  • mrquality

    Medlem
    23 mars, 2018 vid 15:25

    Ja, jag funderar surfa i helgen någonstans där är is fritt, även om det ska inte blåsa så mycket. Nu verkar is börja smälta iaf.

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    23 mars, 2018 vid 15:27

    Någon som vet om Brevik (Åkesberga) är is fritt? @dendrite du kanske vet, om jag minns bra bor du i närheten.

    Björkvik är så gott som isfritt. Så här såg det ut i Onsdags. Kylan verkar komma tillbaka nösta vecka så premiären blir nog inte av på flera veckor än 😔

    Attachment Image
  • dendrite

    Medlem
    23 mars, 2018 vid 18:49

    Någon som vet om Brevik (Åkesberga) är is fritt? @dendrite du kanske vet, om jag minns bra bor du i närheten.

    Björkvik är så gott som isfritt. Så här såg det ut i Onsdags. Kylan verkar komma tillbaka nösta vecka så premiären blir nog inte av på flera veckor än 😔

    Jag hoppas på kyla och snö så man kan åka längdskidor under påsken 😛

Sida 2 av 50

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.