Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

  • speedfreak

    Medlem
    2 juli, 2018 vid 10:29

    Ser fint ut ungefär som igår 😀. Går ut med 7.0 kommer nog tom vara överriggad stundtals.

    Testar Näsa idag igen ser ut att kunna bli fint nu på förmiddagen. Är där vid tio.

  • speedfreak

    Medlem
    2 juli, 2018 vid 10:52

    Det är bättre än igår, riggar ner till 6.0!

    Ser fint ut ungefär som igår 😀. Går ut med 7.0 kommer nog tom vara överriggad stundtals.

    Testar Näsa idag igen ser ut att kunna bli fint nu på förmiddagen. Är där vid tio.

  • staffomania

    Medlem
    2 juli, 2018 vid 10:59

    Några bilder från Skälåker.

    Kul att man för en gångs skull kom med på bild. Tack för det!

  • cottin

    Medlem
    2 juli, 2018 vid 13:14

    Gålö ser bra ut. Riggar 5.3 och testar. Rädd att jag är överriggad ändå på 65 kg.

  • cottin

    Medlem
    2 juli, 2018 vid 14:32

    Glöm det. Var sol och överriggad 5.3 i 10 min. Nu moln och knappt seglingsbart med 7.5

  • mrquality

    Medlem
    2 juli, 2018 vid 16:13

    Överriggad med 6.7 idag, det blåste upp till 13 m/s säker i byar. Så glad att jag lyckades 4-5 vatten start.

    Attachment Image
  • herr-pelegrin

    Medlem
    2 juli, 2018 vid 19:33

    MÅNDAG I SÖDRA – Vi har kört ett par dagar på raken i nordvindar med av och på i relativt korta byar. Mest segling med 6.5. Måndagen funkade med 5.5 i byarna tills fronten kom med ostvridet. Då hade en av oss full planing över Horsan några vändor med 7.0 men sedan dog det helt framåt kl 15.

  • speedfreak

    Medlem
    2 juli, 2018 vid 20:52

    Superfint idag i Näsby park. Kund köra 6.0 i ett par timmar och säkert även kunnat gått ner i segel stundtals. Hoppas på nya nordvindar av den här kalibern.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    4 juli, 2018 vid 14:33

    ONSDAG – Nordvinden fick till slut ge sig. Under tidig eftermiddag kom vridet till vanlig sommarvind på S. Ett och annat litet stackmoln har jobbat sig ut till insidan av Muskö så riktigt tryck är det knappast i brisen.

  • mrquality

    Medlem
    4 juli, 2018 vid 14:56

    Innan en lång resa tänkte jag surfa i stan igår. Hej då alla surfare ha en trevlig sommar och fina surf dagar.
    https://youtu.be/KvbnZua_OEQ

  • herr-pelegrin

    Medlem
    4 juli, 2018 vid 17:49

    Kul att se någon ge sig ut på Ulvsundasjön, vilken faktiskt är nästan lika stor som Riddarfjärden! Omgivningarna är väldigt bekanta, om man så säger!

  • mrquality

    Medlem
    9 juli, 2018 vid 20:26

    Idag blev Vitemlilla spot! Med min lilla bräda 127 och min svåraste segel NP:RACING 7.8.
    Planade lite i byar, var inte optimal riktning (V )med är väldigt nöjd att kunna köra ordentligt för första gånger en så lite bräda(för mig) och tror att nästa sommar kommer jag att köra bara den

    Attachment Image
  • sailortrash

    Medlem
    10 juli, 2018 vid 08:35

    Var ligger vitemlilla? Ser exotic ut…

    ?

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    10 juli, 2018 vid 17:45

    Med tanke på korvens färg så verkar det vara Danmark. 😀

  • sailortrash

    Medlem
    10 juli, 2018 vid 18:04

    Jodå det var en röd pölse..

Sida 22 av 50

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ☆Stockholm 2018☆

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.