Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2022 ✰

  • mrquality

    Medlem
    8 maj, 2022 vid 21:24

    Jag körde Fudde tills jag pajade min brädan ahahha. Skulle foila men 6.9 och fena funkade bra så körde på det. Starka byar även om vind riktning var inte optimal.

  • sundheden

    Medlem
    9 maj, 2022 vid 14:42

    Tycker det är sjukt jobbigt att behöva missa många dagar som idag!

  • sailortrash

    Medlem
    9 maj, 2022 vid 15:38

    Håller med…

  • pete

    Medlem
    9 maj, 2022 vid 21:20

    Inte meningen att hälla salt i såren, men Fituna var ju finemang förstås. Det kördes typ 5.7-6.5 runt 100-110 liter mest, utom Foil-Stefan som körde runt som en kung med 3.5-4.2 tror jag det var 😁

  • Stefan_Foil

    Medlem
    9 maj, 2022 vid 21:23

    Fituna primiär idag, freestylefoil och 3,6an igen, lite överriggat men riktigt nice👌

    @pete det va denna ja menade: Foildöden…

    https://m.facebook.com/groups/kitesurfare/permalink/2355940684617756/?sfnsn=mo&ref=share

  • mrquality

    Medlem
    10 maj, 2022 vid 10:04

    Körde Dalarö igår hade med 6.9 men blev för stort efter 2 timmar, fin jämt vind och bra vinkel. Andra körde 5.0-5.9-6.4.

  • sundheden

    Medlem
    10 maj, 2022 vid 11:30

    Ni som kommer loss för surf precis när ni vill?
    Vad jobbar ni med???
    Jag måste få veta… Det är ren pina att sitta fast i jobb dag ut och dag in och missa allt surf! Hade nu lyckats styra upp så en kollega täcker upp för mig för en möjlighet att smita på torsdag då proggen ser stark men byig ut för Fågelöudde… Ja men då dyker det upp ett möte på eftermiddagen!

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    10 maj, 2022 vid 11:46

    Ha, ha! Jag samlar burkar å sitter utanför Coop i Gustavsberg…. Nä skämt åsido så kör jag taxi på kvällar mellan 17 å midnatt. Min fru kör på dagen så det blir inget gnäll om jag drar iväg. Nästan lika dålig lön som burksamlande men det går. Vi har egen bil i Taxi Stockholm så vi lägger upp arbetstiden helt som vi vill.

  • mrquality

    Medlem
    10 maj, 2022 vid 13:55

    Alternativ hitta ett jobb där du kan börjar 06.00-06.30 då ökar chans att få massa AW. Om jag vinner på fredag Eurojakpot hittar jag dig ditt dröm jobb Stefan :), men då ska du vara beredd att resa v.v. ahhaha

  • sundheden

    Medlem
    10 maj, 2022 vid 14:37

    Alternativ hitta ett jobb där du kan börjar 06.00-06.30 då ökar chans att få massa AW. Om jag vinner på fredag Eurojakpot hittar jag dig ditt dröm jobb Stefan :), men då ska du vara beredd att resa v.v. ahhaha

    Det är just svårt att hitta ett jobb som passar ens önskningar och det är svårt att göra tvära vändningar ju längre man kommer upp i åldern också.
    Det här med drömjobb finns inte för mig… Jag drömmer inte om arbete! 😂

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    10 maj, 2022 vid 19:30

    Alternativ hitta ett jobb där du kan börjar 06.00-06.30 då ökar chans att få massa AW. Om jag vinner på fredag Eurojakpot hittar jag dig ditt dröm jobb Stefan :), men då ska du vara beredd att resa v.v. ahhaha

    Det är just svårt att hitta ett jobb som passar ens önskningar och det är svårt att göra tvära vändningar ju längre man kommer upp i åldern också.

    Det här med drömjobb finns inte för mig… Jag drömmer inte om arbete! 😂

    Tips! Tryck upp t-shirts med ovanstående avslut. Du kanske blir ekonomiskt oberoende 😃

  • sailortrash

    Medlem
    11 maj, 2022 vid 16:21

    Fin lunchfoil idag på trälis, gjorde säkert 40 gippar och ändå fick jag slöra tillbaka (tyvärr flög jag bara igenom en och annan…).

    Körde 5.3 och 1200 ha vinge (Slingshot ptm 926) – så sjukt Nice vinge alltså

    Repris imorrn👌

    @sundheden – jag jobbar som konsult, då får man göra lite som man vill. Även jag får dock bomma bra dagar pga möten mm

    Tricket är nog att bo sjukt nära en spot – jag har typ 10 min till Brevik. Fast jag orkar sällan packa bilen om jag inte har ett fönster på iallafall 3-4 h

  • sailortrash

    Medlem
    11 maj, 2022 vid 16:29

    För övrigt
    Sök jobb här:
    http://noworkteam.es/en/index.php

    Köpte en t shirt där typ 2009, de verkar finnas kvar !

  • sailortrash

    Medlem
    12 maj, 2022 vid 13:51

    Jäkla tryck vid Brevik, rena ölandsvindarna
    Jämn vind tillochmed!!

    3.8 var survival med 1200 ha vinge 👍👍

  • sailortrash

    Medlem
    12 maj, 2022 vid 14:29

    Idag hade man planat 100 l och 5.0, men så sjukt kul me foil
    Hur tar man sig tillbaka – man rider swell, hur små som helst. Väl upp på vågen så flaggar man ut. Sjuuukt kul och grymt bra träning för riktigt vågor

    Allvarligt – köp foil om du bor i sthlm!!

Sida 8 av 24

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2022 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.