Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 113 mil Bil och 14 timmar Färja

  • 113 mil Bil och 14 timmar Färja

    Publicerad av charlieb på 14 december, 2010 vid 19:27

    Ibland ska man gå utanför sina ramar!

    DalaLama ringde oss i våras och undrade om vi kunde släppa vår älskade ö och haka på till Danmark och Klitmöller och kolla WC tävlingarna, Surfa och bli inspirerade.

    Sagt och gjort, i september stack vi, 113 mil och 14 timmar på färjor, klockan 7 på morgonen körde vi in i Klitmöller.

    Fantastiska förhållanden som kryddades med en episk sista dag som värmer nu när vi tänker tillbaka.

    FastlandsGuten lägger en film, se nedan, som i alla fall lite fångar hur det kan vara då man är två glada Gutar blad de liite bättre killara med siffror i seglen…

    FastlandsGuten och Charlieb

    fastlandsguten svarade 13 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • fastlandsguten

    Medlem
    14 december, 2010 vid 19:42

    och filmen…

  • htn

    Medlem
    14 december, 2010 vid 20:02

    Härligt!
    Skön film. Glädje i vintermörkret.

  • dala-lama

    Medlem
    14 december, 2010 vid 20:51

    Nice Guys!
    Känns som det va riktigt länge sen, sköna känslor dyker fram ur minnet:)
    Ha det riktigt gött i Jeri!!!
    P

  • petter

    Medlem
    15 december, 2010 vid 07:33

    Klitmöller är fantastiskt!!!! Verkligheten såg dock stökigare ut än i mitt minne, hade för mig att Danmark alltid erbjöd perfekt sideshore och långa rena linjer… Vilket fall såg det grymt roligt ut, nästa år blir det åka på prognos som gäller… 🙂

  • davo

    Medlem
    15 december, 2010 vid 12:06
    Petter;642201 wrote:
    Klitmöller är fantastiskt!!!! nästa år blir det åka på prognos som gäller… 🙂

    Inget snack! Klippkort på Stena Express!

  • dude

    Medlem
    15 december, 2010 vid 19:25

    Tack för filmen Charlie o Peter!

  • haze

    Medlem
    16 december, 2010 vid 17:58
    Petter;642201 wrote:
    Klitmöller är fantastiskt!!!! Verkligheten såg dock stökigare ut än i mitt minne, hade för mig att Danmark alltid erbjöd perfekt sideshore och långa rena linjer… Vilket fall såg det grymt roligt ut, nästa år blir det åka på prognos som gäller… 🙂

    Nä väl inte klitmøller det bästa stället där 😉 Hanstholm, Bunkers, N. Vorupør, Agger är oftast mycket bättre än Klitmøller 😉

  • petter

    Medlem
    17 december, 2010 vid 08:16
    Haze;642347 wrote:
    Nä väl inte klitmøller det bästa stället där 😉 Hanstholm, Bunkers, N. Vorupør, Agger är oftast mycket bättre än Klitmøller 😉

    Här är man viktig och märker ord… För mig är Klitmöller ett myller med spot, tar inte färjan över för att specifikt åka till hanstholm eller bunkers utan åker till klitmöller och seglar/surfar sedan där det fungerar bäst… och det är alltid fantastiskt…

  • dala-lama

    Medlem
    17 december, 2010 vid 17:40
    Haze;642347 wrote:
    Nä väl inte klitmøller det bästa stället där 😉 Hanstholm, Bunkers, N. Vorupør, Agger är oftast mycket bättre än Klitmøller 😉

    Allt är filmat i Hanstholm vad jag minns.
    P

  • charlieb

    Medlem
    20 december, 2010 vid 13:36
    Dala Lama;642419 wrote:
    Allt är filmat i Hanstholm vad jag minns.
    P

    Japp allt som klantskallar aker pa de rorliga bilderna ar Hanstholm, nagra av proffshoppen ar klitmoller.

    Kul att nagonskrev att Hanstholm var ar battre!

    C

  • haze

    Medlem
    20 december, 2010 vid 16:45

    Hanstholm är bättre. Eller vad vet jag. jag bor ju bara i Klitmøller och surfar mest där det är bra…. Och då är det sällan i Klitten..

  • getwet

    Medlem
    21 december, 2010 vid 10:33

    Go rulle gubbar!

    Förutom det så tycker jag Danmark är bättre……..:wink:

  • fastlandsguten

    Medlem
    22 december, 2010 vid 21:25

    hittade ett klipp på Niklas i lilla kameran..:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 113 mil Bil och 14 timmar Färja

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.