Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 11m Cabrinha Nomad skänkes bort

  • beamon

    Medlem
    15 september, 2011 vid 13:19
    jakobb;669911 wrote:
    Haha backstaber björn 😀

    Sorry Jakob, jag kunde bara inte låta bli. Bjuder på en öl när du har åldern inne.

  • jakobb

    Medlem
    15 september, 2011 vid 13:22

    100 spänn på att debkuåsfsfs har en cabrinha och blev jätteledsen när jag sa att hans drake sög

  • oskarryden

    Medlem
    15 september, 2011 vid 13:28

    Tack för den här tråden!

  • pepa

    Medlem
    15 september, 2011 vid 14:28
    jakobb;669825 wrote:
    vem fan vill ha en cabrinha?

    Det slog mig att du inte fått något svar på din fråga! Jag. Jag vill ha en Cabrinha. Kanske till och med två! :O

  • sourra

    Medlem
    15 september, 2011 vid 14:39

    Du har väl redan två Pepä? En ny och en jävelgammel?

  • johnny_dove

    Medlem
    15 september, 2011 vid 14:42
    Pepä;669925 wrote:
    Det slog mig att du inte fått något svar på din fråga! Jag. Jag vill ha en Cabrinha. Kanske till och med två! :O

    Är Nomads nå bra? Min gamla Switchblade drog fram och tillbaka som ett ånglok. Ingen idé att försöka svänga från den utstakade kursen. Bara att hålla i sig och hänga med. Om vinden ökade typ 1 sekundmeter vara det bara att streta emot för att hålla kursen eller skidda. Men å andra sidan skall den ju vara en sk “Wakestyle” kajt. Bra kvalitet var det ju iofs. Nomad skall väl vara en freestyle kite?

  • pepa

    Medlem
    16 september, 2011 vid 06:44

    Nomad är ganska annorlunda än Switchblade, som jag inte är något större fan av. Mer “C-kite-känsla” och svänger snabbare och den är definitivt inte det ånglok som Switchbladen är. Jag gillar den skarpt och då kör jag ändå uteslutande wakestyle! Däremot ska det sägas att Switchbladen också utvecklats sedan den kom och hade du en SB från tex 2007 så är det ganska stora skillnader mot den som görs idag.

  • pepa

    Medlem
    16 september, 2011 vid 06:45
    sourra;669926 wrote:
    Du har väl redan två Pepä? En ny och en jävelgammel?

    Nä nu har jag bara en jävelgammel. Den andra bytte jag pga ekonomiska och nyfikna skäl till en Fuel 9!

  • gadget

    Medlem
    16 september, 2011 vid 09:01
    Pepä;669999 wrote:
    …Den andra bytte jag pga ekonomiska och nyfikna skäl till en Fuel 9!

    Good boy!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 11m Cabrinha Nomad skänkes bort

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.