Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 11m/s i Lund på lördag, någon som ska ut?

  • 11m/s i Lund på lördag, någon som ska ut?

    Publicerad av isis på 23 januari, 2011 vid 16:55

    Vi får väl se hur det går, dem brukar ju lova mer än vad dem hållare när det är så långt fram, men enligt klart.se ska det blåsa 11m/s västligt på lördag. Är det någon som kör fortfarande eller har ni lagt av för sesongen? Hur ser det ut med is i Lommabukten, någon som vet?

    isis svarade 13 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • isis

    Medlem
    27 januari, 2011 vid 12:53

    Vill bara säga att dmi också hoppat på denna prognos, är det ingen som ska ut?! Det är ju nästan plusgrader för guds skull…

  • filiplomma

    Medlem
    27 januari, 2011 vid 15:58

    Det är tyvär is i hela Lommabukten.

  • isis

    Medlem
    28 januari, 2011 vid 08:35

    Det var ju väldigt tråkigt.. Är den bärig? Finns det någon annanstans som det är bra vindsurf? utan is.

  • lars_k

    Medlem
    28 januari, 2011 vid 19:08

    Det är is hela vägen ner till skanör. Sydkusten verkar isfri dock. Om denna stämmer: http://www.smhi.se/oceanografi/istjanst/produkter/sstcolor.pdf

  • jocke-g

    Medlem
    28 januari, 2011 vid 20:18

    Jag hoppas att du har lite fel även om det ser fritt ut dit jag har tänkt att åka imorgon. Hoppas på 2011 premiär imorgon.

  • bananen

    Medlem
    28 januari, 2011 vid 20:31

    Hell, yes, imorgon blir det comeback!

  • kinetic

    Medlem
    28 januari, 2011 vid 20:36

    Isis: Bygg en is-planka! Ni har goda förutsättningar för fina relativt snöfria isar i skåne!

  • isis

    Medlem
    29 januari, 2011 vid 01:23

    byggde än men lämnade den i göteborg när jag flyttade till Lund.. Räknade inte med is här i söder. Men men, isen går väl upp så småningom.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 11m/s i Lund på lördag, någon som ska ut?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.