Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 130 liter Mistral Explosion knyckt från TWC

• 130 liter Mistral Explosion knyckt från TWC

Publicerad av tsss på 22 juli, 2009 vid 20:44

Vi har blivit av med en Mistral Explosion från 90-talet.

Har lagt in bild och beskrivning på ”Stulet-forumet”

[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=560877#post560877″]Gammal Mistral Explosion stulen från TWC – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

En kolmast med tejpad bom och ett Gaastra 6,4 med stor lagning med svart märkduk försvann också. Gaastraseglet känner vi igen på 1 km s avstånd så det vågar nog ingen visa upp. Mastfoten och längare är från vindsurfing.se och har TWC insmält i plasten.

getwet svarade 16 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • gammel-ippa

Medlem
    22 juli, 2009 vid 22:02

Renhållningen ?

• bicless

Medlem
    22 juli, 2009 vid 22:25

Tråkigt att det försvinner grejer. Håller uppsikt. Hoppas min gamla bic rock n roll finns kvar som jag donerade för en massa år sen. Snygg lila fena hade den…
    Appropå gamla brädor. Igår tisdag tänkte jag provköra 20 år gammalt nostalgiåk på gällnö i skärgården (satt fast på ön utan surfprylar i 10m/s) men gummijointen som var lika gammal som brädan smulades sönder vid beröring. Tog hem mastfoten för att fixa om jag i framtiden hamnar i samma situation på den ön. Man borde alltid ha en gummijoint i fickan för likande situationer.

• tsss

Medlem
    23 juli, 2009 vid 09:12
    Bicless;560912 wrote:
    Tråkigt att det försvinner grejer. Håller uppsikt. Hoppas min gamla bic rock n roll finns kvar som jag donerade för en massa år sen. Snygg lila fena hade den…
    Appropå gamla brädor. Igår tisdag tänkte jag provköra 20 år gammalt nostalgiåk på gällnö i skärgården (satt fast på ön utan surfprylar i 10m/s) men gummijointen som var lika gammal som brädan smulades sönder vid beröring. Tog hem mastfoten för att fixa om jag i framtiden hamnar i samma situation på den ön. Man borde alltid ha en gummijoint i fickan för likande situationer.

hej

Rock´ n Rollen finns kvar. Fast den rockar väl inte så ofta längre. Bolek o jag testade den för några veckor sen. Fick betyget 0,0015 av Bolek, på en skala från 1-5.

• roding

Medlem
    23 juli, 2009 vid 09:16

Dagens ungdomar.. dom e så kräsna! :p

• lukasw

Medlem
    23 juli, 2009 vid 17:13

Av Bolek han är ingen surf expert 🙂

• bicless

Medlem
    23 juli, 2009 vid 22:03

0,0015 känns lågt, måste nästa åka förbi nån dag och testa den. Minns inte att den va så usel.

• getwet

Medlem
    24 juli, 2009 vid 06:46
    lukasw;561078 wrote:
    Av Bolek han är ingen surf expert 🙂

Och inte är han någon ungdom heller:wink:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA