Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 130 liter Mistral Explosion knyckt från TWC

  • 130 liter Mistral Explosion knyckt från TWC

    Publicerad av tsss på 22 juli, 2009 vid 20:44

    Vi har blivit av med en Mistral Explosion från 90-talet.

    Har lagt in bild och beskrivning på “Stulet-forumet”

    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=560877#post560877″]Gammal Mistral Explosion stulen från TWC – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

    En kolmast med tejpad bom och ett Gaastra 6,4 med stor lagning med svart märkduk försvann också. Gaastraseglet känner vi igen på 1 km s avstånd så det vågar nog ingen visa upp. Mastfoten och längare är från vindsurfing.se och har TWC insmält i plasten.

    getwet svarade 14 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • gammel-ippa

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 22:02

    Renhållningen ?

  • bicless

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 22:25

    Tråkigt att det försvinner grejer. Håller uppsikt. Hoppas min gamla bic rock n roll finns kvar som jag donerade för en massa år sen. Snygg lila fena hade den…
    Appropå gamla brädor. Igår tisdag tänkte jag provköra 20 år gammalt nostalgiåk på gällnö i skärgården (satt fast på ön utan surfprylar i 10m/s) men gummijointen som var lika gammal som brädan smulades sönder vid beröring. Tog hem mastfoten för att fixa om jag i framtiden hamnar i samma situation på den ön. Man borde alltid ha en gummijoint i fickan för likande situationer.

  • tsss

    Medlem
    23 juli, 2009 vid 09:12
    Bicless;560912 wrote:
    Tråkigt att det försvinner grejer. Håller uppsikt. Hoppas min gamla bic rock n roll finns kvar som jag donerade för en massa år sen. Snygg lila fena hade den…
    Appropå gamla brädor. Igår tisdag tänkte jag provköra 20 år gammalt nostalgiåk på gällnö i skärgården (satt fast på ön utan surfprylar i 10m/s) men gummijointen som var lika gammal som brädan smulades sönder vid beröring. Tog hem mastfoten för att fixa om jag i framtiden hamnar i samma situation på den ön. Man borde alltid ha en gummijoint i fickan för likande situationer.

    hej

    Rock´ n Rollen finns kvar. Fast den rockar väl inte så ofta längre. Bolek o jag testade den för några veckor sen. Fick betyget 0,0015 av Bolek, på en skala från 1-5.

  • roding

    Medlem
    23 juli, 2009 vid 09:16

    Dagens ungdomar.. dom e så kräsna! :p

  • lukasw

    Medlem
    23 juli, 2009 vid 17:13

    Av Bolek han är ingen surf expert 🙂

  • bicless

    Medlem
    23 juli, 2009 vid 22:03

    0,0015 känns lågt, måste nästa åka förbi nån dag och testa den. Minns inte att den va så usel.

  • getwet

    Medlem
    24 juli, 2009 vid 06:46
    lukasw;561078 wrote:
    Av Bolek han är ingen surf expert 🙂

    Och inte är han någon ungdom heller:wink:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 130 liter Mistral Explosion knyckt från TWC

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.