Taggad: 

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 februari, 2004 vid 20:16

    Får en om om drygt en vecka, kan ge en rapport då.

    Marcus

  • dala

    Medlem
    19 februari, 2004 vid 07:13

    Har haft min sedan nyår. Ser grym ut, kort och kompakt, betydligt mycket tjockare än 147an. särskilt i aktern.

    Snygg ?? inte direkt är nog den fulaste bräda jag haft. Min fru vill knappt åka i samma bil som mig om jag ska ha den på taket. Så ful är den, men man kan ju inte få allt i världen, är den bara snabb och lättseglad så är jag nöjd.

    Väntar på lite varmare väder innan första provturen, isen får försvinna först.

    // Dala //

  • dr-masse

    Medlem
    19 februari, 2004 vid 13:19

    Ingår reflex? Känns tryggt.

    Min fru vill knappt oavsett vilken bräda som ligger på biltaket åka i samma bil som mig. Märkligt. En bil fullpackad med surfprylar är ju en vacker syn. Eller har jag missat något?

  • pajas

    Medlem
    19 februari, 2004 vid 13:53

    jo det är en vacker syn…. och även en luktupplevelse om man glömt våt dräkt och våtskor i bilen några dagar ..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 februari, 2004 vid 17:58

    Vad kostar skönheten….

    Matte

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 februari, 2004 vid 19:44

    10000:- DK inkl. frakt från danmark. Blev ca 11900:- SEK med den kurs som var då jag betalade. Fena och stroppar ingick i priset.

    // Dala //

  • vinta_kestrel

    Medlem
    20 februari, 2004 vid 07:15

    Danmark? Varför inte Sverige? Dyrare eller vad?

  • levieux

    Medlem
    29 mars, 2004 vid 18:09

    Jag hoppas att jag har fel men jag vill ändå höja ett varningsfinger angående 158:an.

    Alla brädor sålda i Martinique och många i Guadeloupe (västindien) har fått problem med den 5:e strappen.

    En kille jag känner där (han som gett mig informationen) hann segla 10 ggr innan strappen/skruven/gelcoaten lossnade.

    Cobra fabriken har gjort (och erkänt om jag har förstått rätt)ett fel: de har “glömt” förstärka brädan där.

    Det har varit några diskusioner på SBs hemsida.

    I Martinique och Guadeloupe ansvarar varje shop för reparationen och SB står för fakturan.

    Förhoppningsvis gäller detta bara en begränsad serie. Man får hoppas att brädorna som kom till Sverige var ordentligt byggda.

  • joell

    Medlem
    24 april, 2004 vid 23:35

    Har någon koll på vad 138 liters vertionen av brädan kostar,
    och i sådana fall var(land, affär?) man ska köpa den.
    Vore tacksam för svar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.