Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 17M/s i varberg!

  • fredrik-b

    Medlem
    2 oktober, 1999 vid 11:18

    inte bara det, här som jag bor, i bus 2 mil norr om varberg är vågorna jävligt feta på bua bay, uppemot 4m, bryter långt långt ut och tubar på insidan!,…fan va gött, ska ut en runda med vågsurfbrädan, aldeldes för stort för windsurfing, (4.5 som minst) hade behövt en 3.2a 🙂 !! häng löst
    Fredrik B

  • kris

    Medlem
    2 oktober, 1999 vid 16:37

    Fick användning för din gamla CLS idag du! Första gången faktiskt.. Det var överriggat med 3.6 för min del.
    //Kris

  • fredrik-b

    Medlem
    2 oktober, 1999 vid 20:12

    var den skön?,…den brädan var jävlig go faktiskt,…sålde den för billigt! :-), skojar bara,…var seglade du?

  • daniel

    Medlem
    2 oktober, 1999 vid 21:18

    Ser man på Fredrik, en till Bua surfare. Var du i Bua och seglade idag? Har du varit i båtfjorden och seglat? Jag kan startkt rekommendera det iaf, när det blåser så här mycket så bryter det fina vågor på ett sandrev mitt i fjorden ungefär. Det kan bli riktigt bra segling där. Men det måste ju blåsa 4,5 eller mer…
    Hade planerat in att åka till Klittmöller denna helg men nu så har man åkt på värsta förkylningen så man kan bara sitta inne och kolla på Webkameran i Viken.. Fyyy vad det suuuger….. Det finns ju inget bättre här i närheten än Klittmöller vad jag vet iaf… Och så skall man behöva sitta inne..

  • kris

    Medlem
    3 oktober, 1999 vid 06:12

    Den var inte så dum, tyvärr hade jag en bom som blev lite lealös så den totala upplevelsen var inte 100%-ig.. Var i Björlanda utanför Gbg.

  • petter

    Medlem
    4 oktober, 1999 vid 09:20

    I lördags uppmättes det 20 m/s i byarna vid Stavsnäs så det blåste även här!!!

  • calle

    Medlem
    4 oktober, 1999 vid 11:10

    Vid vilken tid på dygnet var detta?
    Mvh Calle

  • petter

    Medlem
    4 oktober, 1999 vid 12:30

    Skulle varit vid 3-4 tiden och det kan mycket väl stämma för det det var 4.3-4.5 vid torö

  • calle

    Medlem
    4 oktober, 1999 vid 13:58

    Ja, jo kanske att det stämmer.
    Jag var ute vid Björkvik och körde 5.3 tyckte väl inte att jag var direkt överriggad vilket borde varit fallet vid 20 m/s, men vad vet jag?
    En fin dag var det iallafall!!
    Hur var Torö, hårt eller?
    Mvh Calle

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 oktober, 1999 vid 04:55

    Kan man kika på ngt ställe på webben eller måste man själv ner och kika i viken hur mycket det blåser, hur gör du???

    /Dont`t know nothing!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 februari, 2001 vid 13:28

    18 på Gotland idag!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 17M/s i varberg!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.