Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 18meter kärlek

  • hengo

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 20:37

    18m of LOVE!
    skål!!

  • gadget

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 21:27

    najs…
    här nere har vi något som kallas för vår… 🙂

  • tomp89

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 23:48

    jävlar…jag fattade inte först att det var dom som ni hade på saab-taket i dom andra bilderna 😀
    galet ball blev det i alla fal…var det svårt lr kan man göra detta som vanliga “osnickerskicklig” kitejävel??

  • hengo

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 01:58

    De E Najs

  • pjoter

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 06:48

    Det är väl inget för dig gadget? förra året var det ju farligt, repade brädan, förstörde fenorna osv. 🙂

  • jonaish

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 08:51

    e den grym å köra på hengo, lätt å så?

  • gadget

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 08:57
    pjoter;536354 wrote:
    Det är väl inget för dig gadget? förra året var det ju farligt, repade brädan, förstörde fenorna osv. 🙂

    Jag känner mig lite tuffare i år…
    Kanske t.o.m skaffar mig dreadlocks…

  • johanw

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 09:28

    gött hengo

  • hengo

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 14:10

    jonaish, den va rktigt nice. speciellt när man är skadad och allmänt slö, rätt soft. Ingen av oss tyckte de va speciellt svårt, men de beror ju såklart helt på vad man gör för slide.

    enda nackdelen me denna var att de va typ lite svårt att snurra runt på den, brädan tenderade att fastna mellan rören, annars superskön!

  • jonaish

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 16:23

    @hengo 536424 wrote:

    jonaish, den va rktigt nice. speciellt när man är skadad och allmänt slö, rätt soft. Ingen av oss tyckte de va speciellt svårt, men de beror ju såklart helt på vad man gör för slide.

    enda nackdelen me denna var att de va typ lite svårt att snurra runt på den, brädan tenderade att fastna mellan rören, annars superskön!

    De gäller bara å ge järnet å kötta, så dröjer de inte långt tills man blir pro!

  • pjoter

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 16:51

    Jona: en fågel viskade mig att det snart kommer finnas en låg lättkörd rail i habo.

  • skotten

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 18:59

    heheh you still talking to the animals you hippy : )

  • mjersen

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 19:07

    @pjoter 536462 wrote:

    Jona: en fågel viskade mig att det snart kommer finnas en låg lättkörd rail i habo.

    längre än den förra?

  • jonaish

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 19:35

    När börjar vi bygga?

  • pjoter

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 00:56

    kommer hem om en vecka, börjar bygga nångång i veckan. Tänkte förlänga den gamla med 5m till att börja med. Fast går vi ihop ett par stycken å delar på penningar så kan vi ju förlänga den med 10m. Kanske lika bra egentligen. Konstruktionen funkade iaf skitbra förra året. Det enda är att använda kätting istället för rep då repet inte tålde nån storm riktigt. Sen ett litet smidigt ankare i andra änden som man lätt kan ändra vinkeln mot vinden med. Det bäst är att ha en stabil fästpunkt som den får driva fritt kring när man inte kör och när man ska köra så lägger man bara i andra ankaret i en lagom vinkel.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing 18meter kärlek

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.