Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2016 Patric Campello 93 L testet (+Victory Angulo)

  • 2016 Patric Campello 93 L testet (+Victory Angulo)

    Publicerad av tws på 22 maj, 2016 vid 14:52

    Jeg har testet campello sin 93L fra Patric. Fikk låne av Fredrik Lindberg hos surfers.no. Herregud hvilket brett. Stiv tykt og lett. trodde det skulle gå på skinner rett frem med så smal hekk, men jeg lurte meg selv der. Snappy når du tråkker til, men best av alt var at den holder en høyere hastighet ut av bottomturns enn noe annet brett jeg har seilt. Det føles som den går på skinner og når det ikke er bølger lurer det en til å tro at den ikke svinger bra. Hadde samme følelse med 86L Angulo Victory men test jo den bare i Drøbaksundet. Som å seile på skinner den også og da mener jeg at nosen holder seg nede i ro med høy marsjfart. Jeg trodde den var som ett gammelt smalt slalombrett. Campelloer er quad mens Anguloen er twin, men det er ikke hovedpoenget med disse nye wavebrettene! De er tykke hele veien bakfra og frem, nesten som tømmerstokker med høye skarpe kanter så de fotstyrer veldig enkelt i bunnsvingen. Og de holder marsjfarten. nesten så man aksellerer ut clewfirst/switch av bunnsvingen. Wow!

    PS: All jeg trodde om wavebrett er feil. Eller det er mer som funker enn jeg trodde. Drar og henter Anguloen nå så jeg har den klar.

    tws svarade 7 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 2016 Patric Campello 93 L testet (+Victory Angulo)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.