Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 21 minuter vågridning till kaffet

  • surfslusken

    Medlem
    8 april, 2010 vid 16:11
    tws;605315 wrote:
    På tide at dere svensker får oppleve noe annet en småvågorna på Hawaii. Her er en Listavåg med skikkelig bredde.

    Helt klart är Listavågen lockande. De som gör att man inte åker dit är
    risken för att man kanske får oppleve inte bara den utan oxå deg.
    O så är ju pilsnern ju åt helvete för dyr hos er me.

  • airstyle

    Medlem
    8 april, 2010 vid 19:37

    Angående Lista så bør det vel nevnes at det er forbudt hele året å windsurfe “Bua” den spotten som mange Lista bilder er tatt ved. (fåglarna forstås…)Jeg mener 100 % at surfing is not a crime og kommer antakelig til å ta en underground session der selv på et tidspunkt men litt kjipt kanskje å kjøre helt fra Sverige å bli stoppet av Politiet/Oppsynsmannen.. dette har skjedde med flere norske seilere. Pisserenna som ligger 1-2 kilometer oppe i gata er lovlig ( og mycket bra) men closer når det er riktigt stort. Ellers ligger Jæren 2.5-3 timer nordover og byr også på veldig bra forhold på vind og swell fra nord. her det også (fåglarna forstås) forbud fra 1 oktober til 1 april enkelte spots. På Jæren er det dog minimal risk for at Oppsynsmannen har kontroll heldigvis ! så vidt jeg har ingen jærsurfere havnet i problemer med loven.

  • tws

    Medlem
    9 april, 2010 vid 00:51

    Du kan få en øl av meg slusken. Hmmm… ok, kan hende en våg også.

Sida 10 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 21 minuter vågridning till kaffet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.