Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 30cm is kvar på Mälaren

  • kapten-k

    Medlem
    12 mars, 2009 vid 15:43

    snöar i lund med… så går det när man inte håller käft.

  • booman

    Medlem
    12 mars, 2009 vid 15:56
    Kapten K;534594 wrote:
    snöar i lund med… så går det när man inte håller käft.

    😀 😀 😀 😉

  • jester

    Medlem
    12 mars, 2009 vid 16:01

    Men vi har ingen is, iaf… 🙂

  • booman

    Medlem
    12 mars, 2009 vid 17:19
    Jester;534600 wrote:
    Men vi har ingen is, iaf… 🙂

    Nej, ni har ju inte det… Och det är ju faktiskt huvudsaken…
    Var nyss ute o tog en skidtur på en mil, hoppas att det var den sista.:cool2:

    Ha de gott där ute…

  • bjornen

    Medlem
    12 mars, 2009 vid 18:31

    @BooMan 534611 wrote:

    Nej, ni har ju inte det… Och det är ju faktiskt huvudsaken…
    Var nyss ute o tog en skidtur på en mil, hoppas att det var den sista.:cool2:

    Ha de gott där ute…

    Samla ett gäng och ta en tur ner till Fituna vid första bästa prognos, går ju hyffsat snabbt med nya motorvägen. Värmen är p g….

    //Björn

  • slim_jim

    Medlem
    12 mars, 2009 vid 18:55
    Bjornen;534620 wrote:
    Samla ett gäng och ta en tur ner till Fituna vid första bästa prognos, går ju hyffsat snabbt med nya motorvägen. Värmen är p g….

    //Björn

    Va, harom byggt motorväg dit?

    Äntligen 😉

  • bjornen

    Medlem
    12 mars, 2009 vid 19:00

    @slim_jim 534625 wrote:

    Va, harom byggt motorväg dit?

    Äntligen 😉

    Fick för mig att Booman bor i Falun och kör via Gävle. Jaq är väl lite skadad som kör till Torkelstorp över dagen :tongue: Nåja han kan nog få segla en månad tidigare om han gör en resa till Sthlm.

    //Björn

  • booman

    Medlem
    12 mars, 2009 vid 19:24
    Bjornen;534626 wrote:
    Fick för mig att Booman bor i Falun och kör via Gävle. Jaq är väl lite skadad som kör till Torkelstorp över dagen :tongue: Nåja han kan nog få segla en månad tidigare om han gör en resa till Sthlm.

    //Björn

    Stämmer bra det “Björnen”! Och tack för tipset, Fituna är ju lite lockande, så det är inte alls omöjligt. Du (eller någon annan) kan väl pm:a mig när det börjar bli dags där, vore ju kalas. Trots nya motorvägen över Gävle så går det faktiskt fortare över Sala när de nu tagit bort “Proppen”… Är ofta ner till Stockholm i jobbet över dan så det känns ju inte långt att åka heller. Och en surfsession över dan är ju lite mer lockande än jobb…

  • bjornen

    Medlem
    13 mars, 2009 vid 08:45

    Du ska få ett PM när det nalkas segling i Fituna. Såhär tidigt är det på prognos som gäller men senare kan ju prognosen se tunn ut men sjöbrisen gör sitt. Jag kollade lite noteringar från våren 2007 och 2008 och då kom dom första sjöbrisdagarna på Fituna i slutet av april. Har för mig att jag läst att sjöbrisen oftast brukar komma igång när vattentemperaturen närmar sig 10 grader och skillnaden mellan vatten och luft är minst 5 grader. Gaah, vad jag längtar.

    //Björn

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 30cm is kvar på Mälaren

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.