Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 30s vågsegling utan sväng

  • 30s vågsegling utan sväng

    Publicerad av ola-h på 24 augusti, 2008 vid 17:55

    Jag råkade av misstag starta mitt videoediteringsprogram idag och hittade detta klipp från i vintras som jag hade glömt bort. Tyvärr är det allt som finns från dagen. Det är en bra dag på Kuau.

    Klippet är dock lite kul, för att det är en enda 30s lång våg utan en sväng, bara ren down the line för att hinna med vågen och komma runt sektionerna för att gippa ur i den nedre kanalen. Jag längtar verkligen dit när jag kollar på detta klipp. Det är grym känsla att speeda med vågen så där, även om man inte hinner med att svänga.

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6b7is1So6rs[/youtube]

    doc svarade 15 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jesper_b

    Medlem
    24 augusti, 2008 vid 20:36

    Nog tycker jag mig kunna se en antydan till sväng där! /JB

  • ola-h

    Medlem
    25 augusti, 2008 vid 09:36

    Möjligen en antydan, men det är mer en ompositionering för att plocka upp lite ny fart.

    Dags att börja ladda redan nu så man istället törs gå upp och smacka läppen nästa gång man är på plats och Kuau levererar

  • jesper_b

    Medlem
    25 augusti, 2008 vid 09:38

    Ska man vara ännu noggrannare tycker jag mig kunna se antydningar till två svängar! (Falsk) ödmjukhet att kalla det något annat? Men visst fasen får vi ta sats så vi kan smacka stort Koau på riktigt!! Ses där då!!!! /JB

  • johan_gbg

    Medlem
    25 augusti, 2008 vid 10:28

    Gryym våg Ola. Det suger i surftarmen!!!

  • lars_k

    Medlem
    25 augusti, 2008 vid 10:36

    Man behöver inte svänga för att ha kul på vågen. Såg riktigt ball ut! 🙂

  • doc

    Medlem
    25 augusti, 2008 vid 11:04

    Kan inte se videon, får bara en vit ruta på youtube och felmeddelande här. Wahzzup?

  • ola-h

    Medlem
    25 augusti, 2008 vid 11:27

    Vet inte vad det kan vara. Något med kodec? Fast youtube brukar väl funka om man har flash (har du det?).

    Prova annars http://ncm.gu.se/media/ola/Maui08.m4v (h.264 komprimerat).

  • doc

    Medlem
    25 augusti, 2008 vid 16:13

    Jag installerade om Flash och så funkade det. Tänkte inte på att jag just bytt till Firefox 3. Men den senare sidan du länkade till hittar jag inte.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 30s vågsegling utan sväng

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.