Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 43 kn i skåne

  • thomas-althin

    Medlem
    22 mars, 2012 vid 08:20

    :smile::confused2:

  • mick

    Medlem
    23 mars, 2012 vid 18:37
    LarsD;684180 wrote:
    Haha, min gamla goa TR-4:a!
    Sök på containerfartyget Hanjin Italy så kan du kolla vart våra hypersnabba TR-8:or finns just nu!

    Worth waiting for! :santa: Jag har kört en TR8 7.6 ett par gånger och det är ett sjukt skönt segel. Härligt driv framåt när byarna trycker på. Intressant är att Phil McGain, som jag lånat seglet av, kör med leachen nästan helt ospänd när det brassar på. Det är bara på de stora formulastorlekarna som han spänner den hårt för tidig planing. Och anledningen till att leachens spänne sitter på “undersidan” när man riggar är att dom här på Kanaha där dom utvecklat seglet alltid vänder på seglet innan dom kopplar på brädan och därefter spänner leachen. (Vinden kommer ju alltid från höger här och då är då är det ju lättare att hålla seglet i vänster hand och brädan i höger när man går i vattnet) :cool2::laugh::tongue:

  • bicless

    Medlem
    23 mars, 2012 vid 23:10

    Faan, är du på Maui, vicke lyx. Jag som tyckte det var skönt med +12 och växlande sol här hemma. Hälsa Barry och Phil från Mattias in sweden. Det är han som skriver så mycket tjatiga frågor om seglen och vill ha billiga postpaket med lattor från Maui.

  • p-malmkvist

    Medlem
    25 mars, 2012 vid 07:21

    Låter grymt Mick!! Du får reka ordentligt så jag får juste info när du kommer hem:cool2:, är sugen på att åka i okt el nov..

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing 43 kn i skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.